יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

יריב הרוש צילום יחצ מטריקס

מטריקס הוסמכה לשותפת Gold Partner של Cisco

חברת הטכנולוגיה מטריקס הוסמכה כשותפת Gold Partner של Cisco בישראל, באמצעות חטיבת אינטגרציה ותשתיות. ההסמכה הגיע לאחר שהחברה עמדה בכל תנאי הסף הנדרשים.

יריב הרוש צילום יחצ מטריקס

מטריקס משווקת ומטמיעה את המוצרים של חברת סיסקו במגוון רחב של מערכות טכנולוגיות, כמו דאטה סנטר, מערכות תקשורת מתקדמות, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות אבטחה של האינטרנט של הדברים (IOT), טלפוניה ומערכות שיחות ועידה בווידאו (WEBEX ) ועוד. 

על מנת להשיג את הסמכת שותפת הזהב של סיסקו הוכשרו וטופחו מהנדסים ברמות שירות וידע גבוהות, ביניהן מהנדסים ברמת CCIE – דרגת הסמכת המהנדסים הגבוה ביותר בסיסקו. בתהליך ההסמכה לקחה חלק 2BSecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, שבאמצעותה הוכשרו גם מהנדסים בטכנולוגיית אבטחת המידע הנדרשת. כמו כן, מטריקס עמדה בקריטריוני סף של ניהול פרויקטים ותהליכים, ניהול פעילות המהנדסים, ביצוע נהלים סדורים עבור כל פרויקט, טיפול איכותי בקריאות שירות ועוד. תהליך קבלת הסמכת שותפות הזהב הובל על ידי ערן מייזנר, מנהל מוצר סיסקו במטריקס.

הסמכת השותפות החדשה מאפשרת למטריקס לקחת חלק בפרויקטים גדולים ומשמעותיים יותר מבעבר, הכוללים בין היתר מכרזים ממשלתיים וציבוריים. פרויקטים מסוג זה דורשים שילוב של מספר גבוה של מהנדסים מוסמכים, כמו גם רמת ניסיון וידע רב.

יריב הרוש, סמנכ”ל מכירות בחטיבת אינטגרציה ותשתיות, אמר: הסמכת שותפת ה-Gold של סיסקו מצטרפת לארסנל רחב של דרגות שותפות בכירה בהן זכתה מטריקס לאורך השנים. סיסקו היא יצרן מוביל בעולם הטכנולוגי ואנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה הפורה שקיים בין החברות, ימשך לטווח ארוך ויצעיד אותנו קדימה לעוד פרויקטים חדשים, גדולים ומוצלחים. באמצעות הרחבת היכולות לה זכינו עם הסמכה זו, אני גאה להגדיל את סל השירותים שלנו ללקוחותינו הרבים ולספק להם מוצרים שמסוגלים לענות על מרבית דרישותיהם העסקיות”. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן