יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

חברים עושים מדורה בקמפינג אוהלים

מתכננים טיול? הנה מה שלא ידעתם על ציוד ושמירה על בטיחות בקמפינג

קמפינג הוא חוויה נהדרת למשפחות, חברים וזוגות. הוא גם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לצאת מהעיר לזמן מה. כנון טיול עשוי להיראות מסובך בהתחלה, אבל עם הטיפים האלה תוכלו לקבל חווית קמפינג מהנה יותר מהרגיל. ישנם סוגים רבים ושונים של אנשים שנהנים מחנאות.

חברים עושים מדורה בקמפינג אוהלים

אם אתה שוקל קמפינג עם משפחה או חברים שלא השתתפו בפעילות זו בעבר, המשך לקרוא כדי לגלות כיצד לתכנן טיול בלתי נשכח לכל המעורבים. מדריך זה ילמד אותך מה לעשות לפני טיול הקמפינג שלך כך שהוא יתחיל ללא שיהוקים. נסקור גם אילו פריטים נדרשים לארוז וכיצד להכין אוכל בזמן קמפינג. לאחר קריאת מאמר זה, תהיו מצוידים במלוא הידע לתכנן את הטיול המושלם!

כיצד נבחר את האוהל המושלם

לפני שאתה קונה אוהל, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון. מה התקציב שלך? כמה אנשים ישתמשו באוהל? האם אתה ישן בו לבד או עם מישהו אחר? האם תצא לקמפינג בסביבות חמות או קרות? איזה סוג שטח אתה צריך לכסות? רכישת האוהל הנכון היא רק לוודא שהוא מתאים לצרכים שלך לפני שאתה יוצא אל השממה.

אוהלים הם חלק חשוב בכל אירוע בחוץ. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות קשה לבחור את האוהל המושלם עבורך. הנה כמה שלבים שיעזרו לך לבחור את הטוב ביותר.

  1. קבעו את סוג האוהל
  2. קבעו גודל
  3. להחליט על סגנון
  4. בחרו מותג או רכשו אותו באינטרנט
  5. השוו מחירים עבור אוהלים בטווח התקציב שלכם.

כיצד נשמור על הבטיחות שלנו ושל הסובבים אותנו

יש הרבה שיקולי בטיחות שצריך לקחת כשיוצאים לטיול קמפינג. חשוב לעקוב אחר כמה הנחיות בסיסיות כדי להישאר בטוחים.

שיקול ראשון הוא לוודא שמישהו יודע לאן אתה הולך ומתי אתה מתכנן לחזור. כמו כן, חשוב להתייחס לתקופה בשנה ולתכנן בהתאם. ייתכן שיהיה צורך להביא ביגוד נוסף, בהתאם למזג האוויר, ואספקה כמו מזון, מים, מוצרי טיפוח, ערכת עזרה ראשונה וכו’.

אולי כדאי גם לשקול להביא נשק להגנה אם אתם מחנאים באזור עם שיעורי פשיעה גבוהים יותר או פעילות חיות בר. לבסוף, תמיד עדיף ליידע מישהו על המסלול שלך כדי שיוכל לבוא לחפש אותך אם צריך – למקרה שיקרה משהו בדרך.

להלן כמה צעדים שעליך לבצע כאשר אתה בקמפינג:

  • הגיעו לאתר הקמפינג באור יום, זה ייתן לכם הזדמנות להסתכל מסביב לאתר הקמפינג ולבדוק אם יש חיות מסוכנות.
  • בדוק את האתר לפני הקמת האוהל שלך. ודא שהוא בטוח וללא סכנות.
  • שמור את האוכל שלך סגור במיכל עמיד לדוב, אם אפשר. אם לא, נסו להרחיק אותו לפחות 100 מטרים מהאוהל שלכם או מכל אזור בישול שבו תכינו אוכל או תערכו כלים.
  • אחסן כל דבר שיש לו ריח (כגון דוחה חרקים) במיכלים עמידים בפני דובים אם אפשר, או הרחיקו אותם לפחות 100 רגל מהמקום בו תישנו. אם לא, נסו למזער את השימוש בהם בתקופות של חושך כאשר הדובים פעילים ביותר.

 

איך להפוך טיול לבלתי נשכח

כשבוחרים פעילויות לטיול משפחתי, חשוב לזכור שאולי לא כולם ייהנו מאותו הדבר. יש אנשים שאוהבים יותר פעילויות בחוץ כמו טיולים רגליים או קיאקים בעוד שאחרים אוהבים להישאר בתוך הבית ולחוות תרבויות חדשות.

טיול קמפינג יכול להיות דרך מצוינת למשפחות לבלות יחד ולהתחבר זו לזו. הם צריכים להמציא תוכנית לפעילויות קמפינג מראש כדי שהם ידעו מה הם יעשו במהלך הטיול שלהם.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של חופשה משפחתית הוא למצוא משהו שישמח את כולם. עם זאת, בעוד שמבוגרים ירצו לישון ויבחרו בפעילויות פשוטות כמו חקר הטבע, ילדים ירצו פעילויות מרתקות יותר כמו שחייה או משחק. חשוב להבין את האינטרסים של כל אחד כדי שיהיה לו חופשה משפחתית בלתי נשכחת.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן