יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

טופז דרזנר. דיאטנית ראשית בשומרי משקל. צילום: הילה שאייר

עכשיו אפשר לשמור על המשקל גם בבית: שומרי משקל פותחים קבוצות וירטואליות

חברת שומרי משקל משיקה שירות קבוצות וירטואליות להרזיה עם אפליקציית תמיכה ייחודית לקהל הרחב

טופז דרזנר. דיאטנית ראשית בשומרי משקל. צילום: הילה שאייר

עכשיו אין צורך לצאת מהבית בכדי להגיע לקבוצת שומרי משקל הקרובה לביתכם.  אפשר לרדת במשקל גם מהבית, דרך הטלפון הנייד שלכם!

חברת שומרי משקל המציעה דיאטה מקצועית להרזיה ולשמירה על אורח חיים בריא משיקה שירות חדש בו יוכלו הלקוחות להיפגש עם המדריכה וחברי הקבוצה שלהם, בקבוצות וירטואלית שיתקיימו ביום ובשעה קבועה מראש. במסגרת שירות זה יקבלו הלקוחות גם את אפליקציית התמיכה של שומרי משקל וקו וואצאפ חם למענה על שאלות והתייעצות.

שירות הקבוצות הוירטואליות מחליף בימים אלו את שירות הקבוצות הרגילות של שומרי משקל. הלקוחות יוכלו להמשיך וליהנות מתמיכת המדריכה, מכוח הקבוצה הנמצא יעיל במיוחד בתהליך הרזייה ושמירה על אורח חיים בריא ומקבל משמעות גדולה במיוחד בימים אלו.

האפליקציה קלה ונוחה לתפעול, מאפשרת לכולם גישה לשיטת הנקודות בלי שצריך לצאת מהבית. האפליקציה מקיפה ומעניקה כלים איכותיים ופרקטיים, תכנים רבים, והיא כוללת: יומן מעקב, מעקב שקילה אישי, מחשבון נקודות, מחשבון שתיית מים ופעילות גופנית, ומאגר ענק של מתכונים ותפריטים טעימים ובריאים. במיוחד בימים אלו חשוב לשמור על אכילה מסודרת ומאוזנת בכדי להתמודד על המשקל ולשמור על הבריאות.

מה באפליקציה:

יומן מעקב – יומן מעקב יומי ושבועי למעקב אחר מה שאנחנו אוכלים בצורה הכי מדויקת שניתן. כל הארוחות מסומנות ע”פ שיטת הנקודות. היומן מאפשר לנו לתכנן את התפריט היומי בהתאם להעדפות שלנו תוך שמירה על התקציב היומי.

מעקב שקילה אישי: מאפשר לנו לצפות בנוחות אחר קצב הירידה והשינוי במשקלנו.

  מחשבון נקודות: מחשבון ומדריך נקודות קל ונוח לשימוש, המאפשר לקבל את הערכים התזונתיים של כל המאכלים שאנו צורכים. לצד המחשבון יש מדריך נקודות המתרגם את כל המאכלים לנקודות.

מאגר מתכונים: מאגר ענק של מתכונים ותפריטים בריאים וטעימים המחושבים לפי שיטת הנקודות. המאגר כולל מנוע חיפוש למתכונים טעימים שאנחנו הכי אוהבים, כולם מנוקדים כמובן. המתכונים והתפריטים נבנו על ידי הדיאטנית הראשית של שומרי משקל, טופז דרזנר, מתוך חשיבה על שמירה לאורח חיים בריא.

מחשבון פעילות גופנית ושתיית מים: מחשבון לעדכון הפעילות הגופנית שעשינו ביום או שבוע נתון ועדכון שתיית מים יומי, שני אלמנטים חשובים שמסייעים מאד בשמירה על אורח חיים בריא וירידה במשקל.

פרטים נוספים ניתן למצוא בשירות הלקוחות של שומרי משקל 2480* או באתר  https://www.shomreymishkal.co.il/ .

להורדת האפליקציה חפשו “שומרי משקל” ב-Google Play  או ב – App Store.

מחיר השקה: 199 לחודש לנרשמים לשלושה או לארבעה חודשים.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן