יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

“לטוס לניתוח פלסטי מורכב בהרדמה כללית בחו”ל זה כמו רולטה רוסית”!!!

באיגוד מדגישים כי בכל שנה מגיעים לחדרי המיון של בתי החולים הציבוריים כ-60 נשים וגברים בעקבות סיבוכים של ניתוחים אסתטיים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. באיגוד מדגישים כי הסיבוכים הללו עשויים להגיע לסכנת מוות ממשית, לזיהום קשה ולעיתים צלקות קשות לכל החיים.

אילוסטרציה

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית שב ומזהיר את הציבור הישראלי מפני ביצוע ניתוחים פלסטיים מחוץ למערכת הבריאות הישראלית. באיגוד מדגישים כי בכל שנה מגיעים לחדרי המיון של בתי החולים הציבוריים כ-60 נשים וגברים בעקבות סיבוכים של ניתוחים אסתטיים שנערכו מחוץ לגבולות מדינת ישראל. באיגוד מדגישים כי הסיבוכים הללו עשויים להגיע לסכנת מוות ממשית, לזיהום קשה ולעיתים צלקות קשות לכל החיים.

ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מסר כי: “אני מאחל לזמרת החלמה מהירה ויודע שהצוות הרפואי בארץ טיפל בה היטב, מדובר במקרה כואב ומצער שחשוב שהציבור ילמד ממנו. יש לזכור שבכל ניתוח יש גם סיכונים ותקופת החלמה ולכן חיוני שהציבור יבין שבישראל מומחה בכירורגיה פלסטית הוא רופא שלאחר קבלת הרישיון לעסוק ברפואה כללית בחר להמשיך את הכשרתו ולהתמחות בענף הרפואי הנקרא כירורגיה פלסטית ואסתטית, השלים את תקופת ההתמחות שנמשכה 6 שנים, במהלכה טיפל בפצועי מלחמה, נפגעי כוויות ונשים שזקוקות לשיחזור שד, עמד בהצלחה בכל הדרישות הכרוכות בה וקיבל ממשרד הבריאות תעודת רופא מומחה בתחום זה. כך שבחלוף כ-13 שנה מתחילת לימודיו הפך לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית שמביא עמו אל שולחן הטיפולים והניתוחים, ניסיון רב, הכשרה מעמיקה ויכולת למנוע מראש סיבוכים ואף לטפל בהם אם חלילה קרו. לוותר על כל זה לטובת ביצוע ניתוח פלסטי מורכב בהרדמה כללית בחו”ל מחוץ למערכת הבריאות זה ממש כמו רולטה רוסית. לא ניתן לדעת מי הרופא המטפל, איזה הכשרה עבר ולא לעבור החלמה ראויה בפיקוח צמוד של פלסטיקאי”. 

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. 

כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. 

האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח: www.plasticsurgery.org.il

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן