יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

קרדיט: Booking.com

נוסעים בזמן: מקומות האירוח שייקחו אתכם למסע בעבר ובעתיד

שמונה יעדים ייחודיים שייתנו לכם תחושה שנסעתם קדימה או אחורה בזמן. מערי בירה עתידניות עם אורות ניאון מסנוורים, ועד כפרים קטנים ומקסימים שכאילו קפאו בזמן – יש פה יעד לכל אחד ואחת שרוצים לטייל לתקופות אחרות, כאשר זה יהיה מספיק בטוח לעשות זאת.

קרדיט: Booking.com

ב-8 בדצמבר (יום רביעי) יחגגו בכל רחבי העולם יום ייחודי ומהנה במיוחד: Pretend To Be a Time Traveler Day. במהלך היום הזה, אנשים מעמידים פנים שהם נוסעים בזמן שהגיעו מתקופות אחרות בעבר או בעתיד. בהשראת מחקר של Booking.com, לפיו 36% מהמטיילים מרחבי העולם, ו-44% מהמטיילים הישראלים* רוצים לנסוע ליעד הכי רחוק שיש, מומחי התיירות של Booking.com בחרו שמונה יעדים ייחודיים שייתנו לכם תחושה שנסעתם קדימה או אחורה בזמן. מערי בירה עתידניות עם אורות ניאון מסנוורים, ועד כפרים קטנים ומקסימים שכאילו קפאו בזמן – יש פה יעד לכל אחד ואחת שרוצים לטייל לתקופות אחרות, כאשר זה יהיה מספיק בטוח לעשות זאת. 

 

טוקיו, יפן
טוקיו היא עיר תוססת ועצומה בגודלה ששוכנת בין ההרים למפרץ טוקיו. אורות הניאון, הטכנולוגיות הכי חכמות שיש והמרוץ הבלתי פוסק אחרי הרעיון החדשני הבא, הפכו את העיר לאחד היעדים הכי עתידניים בעולם. יש בה גורדי שחקים מרהיבים ביופיים, רכבות מהירות במיוחד (שנקראות גם “רכבות קליע”), אינספור אפשרויות לחוויות מציאות מדומה, רובוט בגודל אנושי ואפילו חווה תת-קרקעית. כדאי לצאת לסיור הליכה פרטי ומותאם אישית, כדי להכיר מקרוב את עיר הבירה המדהימה הזו ולהרגיש כאילו קפצתם לעתיד. תוכלו להתרשם מהנופים של העיר ב-Park Hotel Tokyo. למלון יש סטייל עדכני בכל פינה ומגוון מתקנים יוקרתיים. אם אתם חובבי אמנות – במלון יש קומה שלמה שמוקדשת להצגת יצירות של אמנים יפניים עכשוויים, בתערוכות שמתקיימות לאורך כל השנה. במרחק נגיעה נמצאים אתרים תיירותיים ידועים כמו גני המריקיו (Hamarikyu Gardens) וגינזה (Ginza), אזור השופינג המפורסם.

Park Hotel Tokyo. קרדיט: Booking.com
קרדיט: Booking.com
Park Hotel Tokyo 1 Ux
קרדיט: Booking.com

דובאי, איחוד האמירויות
דובאי היא עיר קוסמופוליטית שמלאה בגורדי שחקים אולטרה-מודרניים, כולל בורג’ ח’ליפה (Burj Khalifa), שהוא הבניין הגבוה בעולם, אבל זה לא הכול – יש בה גם איים מלאכותיים מרשימים. כשתיסעו לדובאי ותחוו את כל מה שיש לעיר המדהימה הזו להציע, תרגישו כאילו נסעתם אל העתיד. תוכלו לטייל בשווקים ולגלות את האוצרות של העיר, לבקר באחד מהאקווריומים המקורים הכי גדולים בעולם או לצאת לסיור ספארי במדבר שיעלה את רמות האדרנלין שלכם. מופע המזרקה העתידני בקניון דובאי ישכיח מכם את העובדה שאתם נמצאים בלב המדבר וחיים במאה ה-21. אין ספק שדובאי היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור מי שרוצה להרגיש כמו בנסיעה בזמן. להשלמת החוויה מהעתיד, תוכלו להתארח במלון Burj Al Arab Jumeirah הממוקם על אי פרטי והוא היחיד בעולם שזכה לקבל דירוג של שבעה(!) כוכבים. המלון מציע סוויטות מפוארות במיוחד שמשקיפות על המפרץ הערבי. תוכלו להגיע לשם ברכב יוקרתי מדגם רולס רויס ((Rolls-Royce מהצי הפרטי של המלון, או במסוק פרטי, שגם יודע לבצע כמה פעלולים אוויריים מדהימים. 

Burj Al Arab Jumeirah Ux
קרדיט: Booking.com
Burj Al Arab Jumeirah 1 Ux
קרדיט: Booking.com

הונג קונג, הונג קונג
הקצב המהיר, הצפיפות, אורות הניאון – ברוכים הבאים להונג קונג. יש בה למעלה מ-1,200 גורדי שחקים, יותר מבכל עיר אחרת בעולם. אורות העיר משתקפים בנמל ויקטוריה, וברקע רואים את נוף ההרים והיערות. הונג קונג היא גם מרכז פיננסי גלובלי ומובילה עולמית בכל הקשור לטכנולוגיה. משתמשים בה בסורקי טביעת אצבע ובתעודות זהות חכמות, שמאפשרים למקומיות ולמקומיים לעבור במהירות בתורי הביקורת והמכס. ההשראה לארכיטקטורה ולעיצוב הפנים בעיר היא שילוב של פנג שוואי וטכנולוגיה מודרנית, וזו עוד סיבה שבגללה מדובר ביעד כל-כך ייחודי. איפה כדאי להתארח? אדריכלים מקומיים מפורסמים עיצבו את Hotel ICON ברובע צים שא צוי (Tsim Sha Tsui) שבמזרח קאולון (Kowloon). במלון יש גג עם בריכה מחוממת לטבילה תחת כיפת השמיים, שממנו נשקף הנוף היפהפה של הנמל. החדרים במלון מעוצבים בגוונים כהים, ויש בהם תאורה חמימה שיוצרת אווירה אינטימית ונעימה. בכל אחד מהחדרים יחכה לכם סמארטפון עם אינטרנט ללא הגבלה. זה גם מלון עם מודעות סביבתית ואקולוגית – הקימו בתוכו גינה אנכית שנחשבת לגדולה ביותר באסיה, והוא גם מציע לאורחים ולאורחות אפשרות להסעה ברכב חשמלי לחלוטין. 

Hotel Icon Ux
קרדיט: Booking.com
Hotel Icon 1 Ux
קרדיט: Booking.com

סינגפור, סינגפור
נקייה להפליא, קומפקטית ומרתקת – בסינגפור תמצאו את השילוב המושלם של כל היתרונות שיש באסיה. היא משלבת בתוכה מגוון תרבויות ומטבחים מסוגים שונים, שמתקיימים זה לצד זה בלי לוותר על הזהות הייחודית שמאפיינת כל אחד מהם. כשמדברים על חשיבה חדשנית ויצירתית, אי אפשר שלא להזכיר את Supertree Grove בסינגפור – מתחם עם שלל מבנים בצורת עץ שסופגים חום, נותנים צל, אוגרים מי גשמים ומייצרים אנרגיה סולרית. בזכות מערכת התחבורה הציבורית המהפכנית והיעילה של העיר, אפשר לחוות אותה במהירות ובקלות – במיוחד אם הגעתם לשם במכונת זמן. באזור השופינג Orchard Road, נמצא Hotel Jen Tanglin Singapore שמתחבר ישירות לקניון Tanglin. אם אתם רוצים להרגיש ממש בחוויה מהעתיד, וודאי תשמחו לגלות שעם צוות המלון נמנים שני רובוטים חכמים, ג’נו וג’נה, שגויסו לעזור בשירות החדרים. הרובוטים האלה, שגובהם מטר אחד, יודעים להשתמש במעליות ומצליחים להתחמק ממכשולים בדרך באמצעות חיישנים רגישים שמותקנים בהם. מומלץ לצאת לסיור לילי על קטנוע כדי לחוות את העיר השוקקת ואת שלל האטרקציות המקומיות, כולל הגנים הבוטניים הסמוכים, שהם אתר מורשת עולמית של אונסק”ו. דבר אחד בטוח: לא יהיה לכם רגע משעמם. 

Singapore
קרדיט: Booking.com
Hotel Jen Tanglin Singapore Ux
קרדיט: Booking.com

טומבסטון, ארצות הברית
עם אווירה של המערב הפרוע, ברים מרהיבים ברוח התקופה וכרכרות קלאסיות, טומבסטון (Tombstone) נותנת תחושה של חזרה אחורה בזמן. לכו לאורך רחוב East Allen כדי לראות מקרוב את האטרקציות המפורסמות של העיר, כמו Bird Cage Theater ו-OK Corral. מומלץ גם להזמין מקום לסיור בסגנון המערב הפרוע שעובר דרך שלושה אתרים תיירותיים אייקוניים באריזונה. במרחק נסיעה קצרה מטומבסטון ההיסטורית, נמצא מקום האירוח הכפרי Tombstone Monument Guest Ranch שמציע מבחר חדרים נוחים שעוצבו בהשראת המערב הישן של אמריקה. במסעדת Schieffelin’s הסמוכה תיהנו מארוחה של שלוש מנות עם מטעמים תוצרת בית כמו מאפה בשר, עוף, פהיטה, סטייקים, צלעות וסלמון

Tombstone, Arizona, Usa 1 Ux
קרדיט: Booking.com
Tombstone, Arizona, Usa Ux
קרדיט: Booking.com

אנקהאוזן, הולנד
אנקהאוזן (Enkhuizen), עיר קטנה במחוז צפון הולנד, היא עיר נמל ותיקה עם נופים של תעלות מים ובתים מקסימים שנראים כמו גלויה. במוזיאון Zuiderzeemuseum תוכלו לסייר באוויר הפתוח בכפר שכאילו קפא בזמן, עם יותר ממאה חנויות ובתים אותנטיים ששומרו כמו שהיו בעבר – דרך מעולה להתרשם מההיסטוריה של האזור. תוכלו להסתובב בין הרחובות הציוריים, לראות בתי מלאכה ישנים ולגלות את הולנד של פעם. בעיר העתיקה וההיסטורית של אנקהאוזן, בתוך מבנה מרשים ומיוחד, שוכן מקום אירוח חמים ונעים בשם B&B De Makelaar Rijksmonument, בו תוכלו לנוח בסיום ימים ארוכים של סיורים רגליים בעיר. תמצאו שם חצר מקסימה וגם טרסה, ולכם רק יישאר להתפעל מיופיו האותנטי של המבנה.

B B De Makelaar Rijksmonument Ux
קרדיט: Booking.com
B B De Makelaar Rijksmonument 1 Ux
קרדיט: Booking.com

סיגישוארה, רומניה
העיר המבוצרת סיגישוארה (Sighisoara) היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, ואחת הערים היפות ביותר באירופה מימי הביניים. כנוסעות ונוסעים בזמן, תרגישו מיד בבית בפינת החמד הקטנה הזו שמלאה בבתים היסטוריים צבעוניים, כנסיות עתיקות, רחובות עם מרצפות אבן ומגדלים יפים. ואם זה לא מספיק, העיר היא גם מקום הולדתו של ולאד דרקולה. אל תוותרו על ביקור במגדל השעון מהמאה ה-14, שיש בו גם מוזיאון היסטורי ומרפסת שממנה תוכלו להתפעל מהנוף היפהפה. בשביל ליהנות מריהוט מסורתי משוחזר ולהרגיש כאילו באמת חזרתם אחורה בזמן, תוכלו להתארח במקום האירוח  Casa Savri, שבנוי בסגנון עיצובי ואדריכלי סקסוני-טרנסילבני מסורתי. מקום האירוח שוכן בבניין היסטורי ליד מצודת סיגישוארה מימי הביניים, שעדיין מיושבת גם היום. לצד התקרות המקומרות והריהוט המשוחזר, רצפות העץ וקירות הלבנים במקום מוסיפים לתחושה של מסע אחורה בזמן. 

Sighişoara, Romania, Casa Savri Ux
קרדיט: Booking.com
Sighişoara, Romania, Casa Savri 1 Ux
קרדיט: Booking.com

כפר הפולקלור ההואה, דרום קוריאה

הכפר ההיסטורי הָהוֹאֶה (Hahoe Folk Village) הוא יעד אידיאלי למי שרוצה ללמוד הכול על המסורת והמורשת התרבותית של קוריאה. הבתים עם גגות הרעפים הם סימן לשימור הסגנון האדריכלי העתיק של הכפר, וחלק מהבתים האלה פתוחים לקהל הרחב. כדי להשלים את הנסיעה שלכם לעבר הרחוק, אתם חייבים לטעום כמה מהמאכלים המקומיים באחת מהמסעדות המסורתיות שליד הכפר. במרחק הליכה קצרה מכפר הפולקלור אנדונג ההואה, בעיר אנדונג (Andong), נמצאות יחידות האירוח של Okyeon Jeongsa עם חוויה מסורתית ונוף פסטורלי לגינה. תוכלו להתחיל כאן את היום עם ארוחת בוקר אסייתית, ואז לטייל בכפר ופשוט לנבור אחורה בהיסטוריה. 

קרדיט: Booking.com
קרדיט: Booking.com
Okyeon Jeongsa 1 Ux
קרדיט: Booking.com

המשימה של Booking.com היא לעזור לכולם ולכולן לחוות את העולם, ולא משנה לאיזו תקופה הם חולמים לנסוע. לכן, היא מציעה מבצעים עונתיים לכל מי שרוצה להזמין את החופשה הבאה שלו, כשיהיה מספיק בטוח לנסוע ולטייל. ההנחות מתחילות ב-15% והן תקפות לשהיות לפני 4 בינואר 2022. בנוסף, Booking.com מביאה את הערך המוסף של תוכנית Genius לעוד יותר לקוחות, ונותנת גישה להטבות ברמה 1 של התוכנית לכל אלה שפתחו חשבון, בלי שיצטרכו להגיע למספר מינימלי של הזמנות קודמות – כולל גישה להנחות בלעדיות של 10% במאות אלפי מקומות האירוח ברחבי העולם שמשתתפים בתוכנית. כל מה שהמטיילים צריכים לעשות הוא להוריד את האפליקציה של Booking.com, להתחבר לחשבון ולחפש את הלוגו של Genius כדי לדעת איפה אפשר לקבל את ההטבות וההנחות של התוכנית. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן