יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

מיני בורקס טבעוני של משומשו. צילום: אביב קורט

“משומשו” גאה להציג לראשונה בישראל: סדרת מיני בורקס 100% טבעוני

מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר, עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה

מיני בורקס טבעוני של משומשו. צילום: אביב קורט

מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר, עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה • סדרת הבורקסים הטבעונים החדשה מתאימה גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב וכן לשומרי הכשרות כמוצר שאינו נופל באיכותו מהמוצרים החלביים המקבילים

חברת משומשו, יצרנית הגבינות הטבעוניות ותחליפי החלב מקיבוץ גן-שמואל, משיקה סדרת מוצרי מאפה טבעוניים חדשה שטרם נראתה על המדפים בישראל: סדרת המיני בורקס של “משומשו”. הסדרה כוללת שלושה סוגים של בורקסים טבעוניים: מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית, מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה ומאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר. כל המאפים עשויים מבצק פילאס פריך להכנה מהירה, קלה ונוחה. המוצרים ישווקו בכל רשתות השיווק ובתי הטבע והם מיועדים, מלבד לקהל הטבעונים, גם לרגישים ללקטוז ומוצרי חלב ולשומרי הכשרות, כמוצר שאינו נופל באיכותו מהמוצרים החלביים המקבילים.

סדרת המיני בורקס הטבעוני של “משומשו” מצטרפת אל הממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של “משומשו”, הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז’ן טבעוני ועוד. 

 

סדרת המוצרים החדשה כוללת 3 סוגים מאפים

מאפה בצק פילאס במילוי פטה טבעונית 

פתרון מושלם לכל הטבעוניים ואלו שמתגעגעים לבורקס גבינה. נמאס מבורקס תפו”א? שדרוג מעולה כמאפה פרווה.  

מאפה במילוי פטה טבעונית של משומשו. צילום: אביב קורט
מאפה במילוי פטה טבעונית של משומשו. צילום: אביב קורט

מאפה פילאס טבעוני במילוי בסגנון פיצה 

שילוב מופלא של שני המאכלים הכי אהובים – בורקס ופיצה! איך לא חשבו על זה קודם? 

מאפה טבעוני במילוי בסגנון פיצה של משומשו. צילום: אביב קורט
מאפה טבעוני במילוי בסגנון פיצה של משומשו. צילום: אביב קורט

מאפה פילאס טבעוני במילוי בטעם בשר 

בשילוב עם המסעדה הטבעונית “הענק הירוק” פותח מאפה טבעוני שנותן מענה טעים ומזין כמנה ראשונה וכמנה עיקרית לא רק לטבעונים וצמחונים. בורקס ה”בשר” מכיל חלבון, קראנצ’י מבחוץ, עסיסי ומתובל בפנים.

מאפה טבעוני במילוי בטעם בשר של משומשו. צילום: אביב קורט
מאפה טבעוני במילוי בטעם בשר של משומשו. צילום: אביב קורט

לדברי אייל אדוט, מנכ”ל משותף של חברת “משומשו”,  סדרת המאפים הטבעוניים החדשה היא חלק ממדיניות החברה להרחיב את מגוון מוצרי משומשו לתחומים נוספים כיצרן מוביל בשוק המזון הטבעוני. “המוצרים הטבעוניים הופכים להיות יותר ויותר נגישים לקהל הרחב ותופסים שטחי מדף גדולים יותר גם ברשתות השיווק הגדולות והמוכרות”. 

חברת “משומשו” Vgarden)) שוכנת בקיבוץ גן-שמואל ועוסקת בייצור חמאה טבעונית, גבינות קשות, גבינות שמנת טבעוניות וכן תחליפי בשר על בסיס חלבון אפונה. המוצרים אינם כוללים חומרים משמרים ואינם מכילים סויה, גלוטן, לקטוז או כל אלרגן אחר. 

כשר פרווה בהשגחת הבד”ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 27.00 ₪ לאריזת 600 גרם  

להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובבתי הטבע. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן