יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילן שטיינברג. צילום: מור שטיינברג

חברת Vast Data פותחת מרכז פיתוח חדש בחיפה

פעילות זו הינה חלק מאג’נדה אותה מקדמת החברה לאפשר למוחות מבריקים מחוץ לגוש דן להשתלב במשרות טכנולוגיות נחשקות בחברה

אילן שטיינברג. צילום: מור שטיינברג

חברת ואסט דאטה (Vast Data) הישראלית, המפתחת פתרונות אחסון שפותרים את הכשלים שהיו בתחום במשך מספר עשורים, פותחת מרכז פיתוח חדש בחיפה. המרכז החדש, שמתווסף למרכז פיתוח נוסף של החברה שפועל בתל אביב, ממוקם במרכז גב-ים בסמוך לאוניברסיטת חיפה שעל רכס הכרמל. המשרדים החדשים מתפרסים על שטח של 650 מ”ר.

המרכז החדש בחיפה הוקם כדי להנגיש מצד אחד את האפשרות לעובדים פוטנציאליים בצפון להשתלב  במשרה טכנולוגית בחברת יוניקורן ששוויה מוערך בכ-3.7 מיליארד דולר, ומצד שני כחלק מההתרחבות והגדילה של החברה באופן גלובלי. מדיניות נוספת אותה מקדמת החברה היא ביסוס משרדיה לצד מרכזים אקדמיים, כאשר במקביל לפעילות בחיפה המשרדים במרכז ממוקמים ליד אוניברסיטת תל אביב. מדיניות זו נובעת מהרצון של החברה לקדם שיתופי פעולה טכנולוגיים עם האקדמיה, לצד פתיחת הדלת בצורה נוחה עבור סטודנטים מצטיינים, שחלקם יוכלו להשתלב בחברה עוד בזמן הלימודים. המשרדים בצפון ובמרכז ממוקמים גם לצד מרכזי תחבורה ציבורית מתוך רצון לאפשר גישה נוחה לכלל העובדים, כאשר המשרדים החדשים בחיפה ממוקמים בסמוך לרכבל החדש המוביל ממרכזי התחבורה בצ’ק-פוסט אל הטכניון והאוניברסיטה, ואילו המשרדים בתל אביב ממוקמים בסמיכות לתחנת הרכבת.

בשלב הראשון יאכלסו את המרכז החדש בחיפה 30 עובדים, כאשר במהלך החודשים הקרובים מספר זה צפוי להכפיל את עצמו בשל הגיוס הנרחב שמבצעת החברה בארץ ובעולם. כיום בחברה ישנם כ-300 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי שפועל בתל אביב, וכעת גם בחיפה. בין התפקידים המבוקשים אליהם מגייסת החברה: מהנדסי תוכנה, מפתחים, אנשי אוטומציה, DevOps, מומחי תשתיות, מומחי QA וממשק משתמש ועוד. יתרון יינתן לבעלי ניסיון בעולמות הדאטה, אחסון, למידת מכונה ובסיסי נתונים, ולסטודנטים מצטיינים מאוניברסיטאות מובילות. 

אילן שטיינברג, שיוביל את מרכז הפיתוח בחיפה, אמר: “ואסט דאטה נמצאת בימים אלה בתנופה מאוד גדולה ולכן אנחנו מחפשים את כוח האדם האיכותי ביותר שיוכל להצטרף לכוחותינו כדי לסייע לנו להמשיך ולהוביל את התעשייה בתחומי ניהול נתונים, אחסון ותשתיות. העובדים שמצטרפים אלינו לוקחים חלק בבניית מוצרים מהפכניים בתחום הדאטה שנמצאים בחזית הטכנולוגיה, ונהנים מתרבות ארגונית שמקדמת שקיפות ושותפות מלאה בין כלל העובדים ופותחת בפניהם אפשריות להתפתחות מקצועית ואישית כאחד. כעת, אפשריות אלו פתוחות גם עבור תושבי הצפון.”

במהלך סבב גיוס רביעי שביצעה ואסט דאטה לפני כחצי שנה, גייסה החברה כספים בהיקף של 83 מיליון דולר ושילשה את הערכת השווי שלה תוך שנה (3.7 מיליארד $). לאחר סבב זה ההון שנצבר בקופת החברה הסתכם במאזן של 230 מיליון דולר, המציבים את ואסט כחברה העצמאית המצטיינת הבאה בתחום התשתיות, אשר מכוונת ליצור שיבוש ולשנות את עולם הענן ומרכזי הנתונים מבוססי בינה מלאכותית ברחבי העולם. ואסט, שהוקמה בשנת 2016, סיימה את השנה השניה לפעילותה עם קצב מכירות שנתי של 100 מיליון דולר, עם הכפלה פי 4 בעסקי התוכנה של החברה שנה אחר שנה, ותוך השגת תזרים מזומנים חיובי. 

 

אודות VAST Data

VAST Data היא חברת אחסון אשר שמה סוף לשכבות המורכבות של האחסון והשימוש ב- HDD בארגונים. VAST מאחדת יישומים בתוך מערכת אחסון all-flash בעלת סקלאביליות גבוהה, כדי לעמוד בדרישות האחסון של עומסי העבודה התובעניים ביותר. במקביל, היא מגדירה מחדש את העלויות של טכנולוגית פלאש, כדי להפוך אותה סוף סוף לכדאית לאחסון כל הנתונים הארגוניים. מאז השקתה בפברואר 2019, VAST ביססה את עצמה כסטרטאפ האחסון עם קצב המכירות הגבוה בהיסטוריה. Universal Storage של VAST מעצים כעת חלק ממרכזי המחשוב המובילים בעולם. מטה חברת Vast Data ממוקם בניו יורק ומרכז הפיתוח שלה פועל מתל אביב וחיפה.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן