יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

קרדיט: יח"צ מטריקס

מטריקס DevOps חתמה על הסכם שותפות עם Harness

מטריקס DevOps חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Harness, המספקת פתרון לייעול תהליכי DevOps. פתרון זה, המבוסס בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מספק דרך פשוטה, קלה ומאובטחת לבניית והרצת תהליכי CI/CD לצוותי פיתוח, DevOps ובדיקות.

קרדיט: יח"צ מטריקס

מטריקס DevOps, המספקת כלים, ייעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח מקצה לקצה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת Harness, המספקת פתרון לייעול תהליכי DevOps. פתרון זה, המבוסס בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מספק דרך פשוטה, קלה ומאובטחת לבניית והרצת תהליכי CI/CD לצוותי פיתוח, DevOps ובדיקות.

 Harness היא חברה אשר צומחת במהירות ושוויה הוערך בתחילת 2021 בכ-1.7 מיליארד דולר וזאת לאחר סבב גיוס של 85 מיליון דולר. שיתוף הפעולה הזה הינו חלק מאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של Harness ברחבי העולם. מדובר בשותפות אסטרטגית לשתי החברות שמטרתה להאיץ ולהוזיל תהליכי DevOps בפיתוח ובבדיקות תוכנה. 

מטריקסDevOps  תפעל בישראל כשותפה העיקרית של Harness, תשווק ותטמיע את סל הפתרונות הכוללים כלי פיתוח חדשניים לאוטומציה ללא קוד (Codeless) של תהליכי CI/CD, Feature Flags וניהול עלויות בענן בסביבת Micro services. באמצעות שיתוף פעולה זה תרחיב מטריקס DevOps את סל השירותים שהיא מספקת ללקוחותיה.

סטיבן ליין,  סמנכ”ל ומנהל כללי EMEA ב-Harness אמר: “בישראל יש הרבה חברות שחושבות קדימה ומאמצות טכנולוגיה חדשנית. ארגונים המאמצים DevOps וקצב שחרור תוכנה מהיר, כאמצעי ליתרון תחרותי, מחפשים אחר פתרונות כגון Harness לתמיכה בחזון זה. 

בישראל, ארגונים אלה פונים אל מטריקס DevOps  בשל הידע והניסיון שלה בשיטות עבודה מומלצות לבניית תהליכי ה-DevOps ולכן שיתוף הפעולה הזה מתאים מאוד. בנוסף, יכולות הסקיוריטי ועמידה בתקינה של המערכת ומבחר המודולים שאנו מציעים, הם אידיאליים עבור ארגונים בישראל ומטריקס DevOps תוכל להנגיש זאת ללקוחותיה”

אסף קויתי, מנכ”ל מטריקס DevOps אמר: “השילוב בין הידע והניסיון המקצועי של מטריקס DevOps ביחד עם היכולות הטכנולוגיות של הפלטפורמה החדשנית שלHarness הוא בשורה חדשה לכל הארגונים בישראל ובעיקר למפתחים ולאנשי ה-DevOps. אנחנו בטוחים כי יחד נוכל לסייע לחברות טכנולוגיה בישראל לצעוד צעד נוסף אל עבר התחדשות וחדשנות טכנולוגית המאפיינות את ענף ההייטק הישראלי”. 

השותפות הושקה לאחרונה במסגרת חסות בכנס DevOpsDays בו גבריאל בן-הרוש חסון, סמנכ”ל הטכנולוגיות של מטריקס DevOps הציג דמו על הכלי למשתתפי הכנס.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן