יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

צילום ליאת שחר

בוגרי קורס טיס העניקו מחשבים ניידים לתלמידי אופקים

בטקס מרגש (שהתקיים נוכח הנסיבות דרך מסך המחשב) העניקו בשבוע שעבר בוגרי קורס טיס 181 של חיל האוויר 24 מחשבים ניידים לתלמידי בית הספר התיכון עמל טכנולוגי פסגות באופקים

צילום ליאת שחר

צילום ליאת שחר
צילום ליאת שחר

בטקס מרגש (שהתקיים נוכח הנסיבות דרך מסך המחשב) העניקו בשבוע שעבר בוגרי קורס טיס 181 של חיל האוויר 24 מחשבים ניידים לתלמידי בית הספר התיכון עמל טכנולוגי פסגות באופקים. זאת ביוזמתם של הורי החניכים שסיימו את בית הספר לטיסה בחצרים, אשר החליטו להעניק בחזרה לעיר אופקים – כשם שהעיר אופקים העניקה להם בזמן שהותם בקורס.

“בשם תושבי אופקים אני מודה לחניכים המקסימים”, מסר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “הנתינה המופלאה והמבורכת היא מערכי היסוד בחברה, המכירה בתרומתן של הסולידריות והערבות ההדדית ללכידות ואחדות חבריה ולביסוס יסודותיה. אני מאחל לכם שתגביהו עוף ותשמרו על השמיים. כולנו מאמינים בכם ויודעים שתעשו כל שבידכם כטייסים וכטייסות על מנת להגן על המולדת שלנו, לשמור על המדינה שלנו ועל כולנו”. 

“אני רוצה להודות מקרב לב לטייסים על התרומה הנדיבה לרווחת תלמידותינו ותלמידנו”, הוסיף מנהל בית הספר התיכון עמל טכנולוגי פסגות באופקים, מושיק לוי. “כולי תקווה לשיתופי פעולה פורים ומפרים בהמשך. אין ספק שרכישת מיומנויות שימוש במחשב מהווה תנאי הכרחי להשתלבות חינוכית וחברתית בעידן הטכנולוגי המאפיין את החברה המודרנית. משפחת ‘עמל פסגות’ מודה  לרס”ר ביה”ס לטיסה בסיס חצרים, יוני רחמים, לגברת מירב רם – נציגת הורי הטייסים ולגברת ליאת שחר – הרכזת הפדגוגית בביה”ס על תכנון וביצוע המפגש החשוב”.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן