יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

לראשונה בישראל – 2BSecure תספק את פתרון אבטחת המידע של Sentinelone גם כשירות מנוהל

חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, 2Bsecure, משיקה לראשונה בישראל שירות EDR מנוהל המספק הגנה על תחנות קצה ושרתים של ארגונים

אילוסטרציה

השירות מבוסס על טכנולוגית אבטחת מידע של חברת אבטחת תחנות הקצה, Sentinelone (סנטינל וואן). באמצעות טכנולוגיה זו תספק חברת  2Bsecureשירות של זיהוי ותגובה לאירועי סייבר בזמן אמת.

מוטי צ'יקו צילום עידן גרוס
מוטי צ’יקו צילום עידן גרוס

דווקא בתקופת הקורונה, שמאופיינת בחוסר וודאות, השירות המנוהל של 2Bsecure מאפשר גמישות בשימוש בשירות ה-EDR כשהוא מסופק במתכונת של שירות מנוהל (MSSP) בתשלום חודשי קבוע ללא כל התחייבות לתקופה מסוימת מוגדרת מראש. 

מודל ה-MSSP מאפשר לכל ארגון לרכוש הגנה לתחנות הקצה או שרתים שברשותו. השירות כולל עלות רישוי ושירות תמיכה של מומחי אבטחת המידע של 2Bsecure, היושבים במוקד התמיכה של החברה (SOC), לאחר שהוכשרו כדי לעסוק בנושא. 

השקת השירותים המנוהלים של 2Bsecure בעולמות ה-EDR מצטרפים לשירותי ה-MSSP הקיימים של 2Bsecure בעולמות ה-SIEM/SOC על גבי פלטפורמה של IBM Qradar, איתה פועלת החברה מזה שמונה שנים. 

מוטי צ’יקו, מנכ”ל 2Bsecure, מציין כי: “שרותי ה-EDR המנוהלים ירחיבו את יכולותיה של 2Bsecure לספק הגנה מקיפה ללקוחותיה בין אם הם נמנים על שירותי ה-SIEM/SOC ובין אם הם רוכשים את שירות ה-EDR המנוהל כשירות נפרד ועצמאי. הנגשת פתרונות ההגנה מבית סנטינל וואן עבור לקוחות קצה הוא חלק ממהלך אסטרטגי של החברה. באמצעות שיתוף הפעולה הזה נוכל להציע ללקוחותינו, גדולים וקטנים, טכנולוגית אבטחת מידע מתקדמות ואיכותיות. שירות זה מחזק את מעמדה של 2BSecure כשחקן מרכזי בעולמות אבטחת המידע, ומסייע לחברות רבות להגן על עצמן מפני איומי הסייבר השונים”.

להרשמה לשירות ניתן לבקר כאן.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן