יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

צילום שי בן טל

שדרות ובית: פותחים את הדלת לקבוצות מחוץ לעיר

מנות אוכל ביתיות, סיפורים אישיים ואירוח אותנטי – כל אלה ועוד יחכו בשדרות במהלך חודש פברואר לקבוצות אשר תגענה לעיר במסגרת פסטיבל דרום אדום

צילום שי בן טל

צילום שי בן טל (4)מנות אוכל ביתיות, סיפורים אישיים ואירוח אותנטי – כל אלה ועוד יחכו בשדרות במהלך חודש פברואר לקבוצות אשר תגענה לעיר במסגרת פסטיבל דרום אדום. זאת באמצעות מיזם תיירותי חדש של תיירות שדרות, בשיתוף עיריית שדרות. 

בפרויקט ייקחו חלק תושבי שדרות בעלי בית קרקע ומרחב פתוח, אשר ישלבו אירוח ביתי, סיפור אישי וכמובן – יכולות בישול. המצטרפים יקבלו ליווי פרטני, אשר יכלול בין היתר הכנה של תפריט מותאם, יצירת מערכי הדרכה והנחייה, תמחור סופי של המוצר, עיצוב והתאמה של המתחם, קידום מכירות ושיווק, סיוע במוכנות לביצוע מבחינת יכולות אירוח, שיפור יכולות שירות וביקורת עסקית וכלכלית.

צילום שי בן טל (2)“בשדרות יש הון אנושי מובחר ביותר”, אמר ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, “תושבים חמים שאוהבים לארח ולבשל עבור אנשים אחרים. אני קורא לתושבים להצטרף למיזם ולהיות חלק מפסטיבל ‘דרום אדום’ המסורתי שמושך אליו מידי שנה עשרות אלפי אנשים”. 

התיירות כיום אינה רק ספא יוקרתי או מונומנטים מפוארים” הוסיפה חן כהן מתיירות שדרות. “אנשים מחפשים את הסיפור, את האותנטיות ואת היצירה. בשדרות ישנם אנשים כישרוניים עם סיפורים מרתקים, וזה מה שאנשים רוצים – מפגש אנושי מרתק“.

ניתן להגיש מועמדות באמצעות הודעת דוא”ל לכתובת hen@klsd.co.il

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן