יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

רחל חמרי, מנכ"לית איה מדיקל

רפואה פרטית – האם אתם יכולים להרשות אותה לעצמכם?

בימים אלה של חזרה לשגרה בצל הקורונה, אנשים רבים מעדיפים את הרפואה הפרטית על פני הציבורית. היתרונות רבים: פחות צפיפות, יחס אישי, זמינות תורים גבוהה, בחירה אישית של רופא מטפל, מכשור מתקדם ועוד. והמחיר? לא תמיד יקר כמו שנהוג לחשוב.

רחל חמרי, מנכ"לית איה מדיקל

בעוד קופות החולים ובתי החולים קוראים למטופלים לחזור לבדיקות רפואיות, טיפולים או ניתוחים שנדחו בשל תקופת הקורונה, רבים עדיין נמנעים מלהגיע. הצפיפות שמאפיינת מרפאות ציבוריות רבות, העובדה שמגיעים לשם חולים עם מגוון בעיות רפואיות וחוסר בחירה (או בחירה מוגבלת) בין הרופאים, יוצרת, במיוחד בתקופה זו, העדפה לשירותי הרפואה הפרטית.

רחל חמרי, מנכ”לית איה מדיקל, מרכז לרפואת נשים מתקדמת בתל אביב, מספרת כי מספר האנשים השוהים במרפאה אצלם בכל זמן נתון הוא קטן מאוד, זאת הודות לריווח מקסימלי בין התורים. “הודות לריווח הזה, אישה שמגיעה למרפאה נכנסת בזמן, מבלי להמתין בתור עם נשים נוספות. לרופא יש זמן מספק המאפשר לו להקדיש לה את מלוא תשומת הלב, ניתן לה יחס אישי יותר ומעמיק יותר וניתנות תשובות והסברים מפורטים לכל שאלותיה. כל זאת מתווסף לעובדה שהאישה בעצמה היא זו שבחרה את הרופא המטפל בה, בין אם לשם בדיקה, ייעוץ או ניתוח, מבין רופאים בעלי שם ומוניטין בתחום בריאות האישה”.

במרפאות פרטיות זמינות הרופאים גם היא גבוהה יותר, וניתן לקבוע תורים מהירים מבלי לחכות ימים, שבועות ולעיתים אף חודשים ארוכים, במהלכם עלולה הבעיה הרפואית להחמיר. נשמע חלום, אך האם כל אחת יכולה או שזוהי רפואה לעשירים בלבד? למעשה, רבים מאיתנו, כלל אינם מודעים שהם יכולים להרשות זאת לעצמם, ללא נזק משמעותי לכיס.

לרבים מאיתנו פוליסות ביטוח בריאות פרטיות שנעשו דרך העבודה או באופן פרטי “שיהיה ליתר בטחון”, וכלל אינן מנוצלות. “ב-95% מהמקרים אצלנו הניתוחים שמתבצעים במימון הביטוח הפרטי, הם ללא עלות בכלל למטופלת!”. חושפת רחל, נתון מפתיע. 

גם ביטוחי הבריאות המשלימים של קופות החולים, מאפשרים לממן פעמים רבות את הייעוצים והניתוחים. “עלות ניתוח אצלנו בסבסוד הביטוח המשלים של קופות החולים, הוא החל מ-300 ₪”, סכום שבהחלט כדאי לשקול להוציא עבור הליך כירורגי שבו הניסיון והמוניטין של הרופא המנתח, כמו גם רמת המכשור בהם הוא משתמש קריטיים כל כך להצלחתו המלאה.

חושבים ישר על טפסים ובירוקרטיה? חלק מהמרפאות הפרטיות יציעו לטפל עבורכם גם בנושא זה, כחלק אינטגרלי מהשירות. “כבעלי ניסיון רב בתחום מיצוי הזכויות מול חברות הביטוח והגופים המממנים, כל מטופלת מקבלת מאיתנו סיוע אישי בהגשת הטפסים על ידי הצוות האדמיניסטרטיבי של המשרד”, מבטיחה רחל.

קריאה נוספת באתר איה מדיקל: ayamedical.co.il

 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן