יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

צילום: דוברות עיריית אופקים

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, נפגש עם מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל: “בשנים הקרובות נהפוך לעיר של כ-50 אלף תושבים”

ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, נפגש ביום שלישי (יחד עם מנכ”ל החברה הכלכלית לאופקים, אהרון אלקבץ, מהנדס העיר, מיקי קפון, והיועצת המשפטית של העיירה, רינת מסד שקולניק) עם מנכ”ל רשות מקרקעי ישראל, מר יעקב קוינט, מנהל מרחב דרום ברמ”י, שי קרפ, ובכירי הרשות.

צילום: דוברות עיריית אופקים

בפגישה סוכם בין הצדדים כי בקרוב תפרסם העירייה מכרז לבניית מתחם מסחרי גדול וחדש ברחבת המתנ”ס, אשר ישמש למסחר ולתעסוקה. זאת לצד יוזמת הרשות לבנייה של קריית הממשלה והמשכן לאמנויות. שילוב זה צפוי לתת מענה מגוון לפעילות – הן ציבורית והן עסקית – במתחם גדול אחד. כמו כן, הוחלט לפרסם מכרז לבניית מתחם מגורים בשכונה רמב”ם הוותיקה שבמרכז העיר.

בנוסף, תמשיך אופקים בשיווק משמעותי בשכונת אפיקי נחל של 400 מגרשים (במסגרת פרויקט בנה ביתך) לצד כ-600 יח”ד נוספות. בקרוב אף תחל העירייה לקדם שיווק נוסף של מתחמי מסחר ותעסוקה בשכונה. עוד יפורסם מכרז לבניית 136 מגרשים בשכונת נח (גם כן במסגרת פרויקט בנה ביתך).

בפגישה עלה גם נושא הקמת אגם מלאכותי בעיר, אשר יתוקצב בכ-30 מיליון שקלים לשם תכנון וביצוע הפרויקט. אישור עקרוני לכך כבר התקבל בישיבה מקדימה ע”י הצוות המקצועי של המשרד, ובפגישה התקבלה תמיכתו של המנכ”ל בנושא. עוד סוכם על ביצוע סלילת מקטע הכביש העוקף, שמתחיל מאזור התעשייה שקד (אשר נמצא בשלבי פיתוח), חוצה את כביש חצרים, וממשיך עד לחיבור לכביש אופקים-שדה תימן. 

“העיר אופקים ורשות מקרקעי ישראל צועדות יד ביד בהיקפים משמעותיים למדינה ולנגב”, אמר בתום הפגישה ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “בשנים האחרונות קלטנו אלפי תושבים חדשים, ואנו עתידים לקלוט אלפים רבים נוספים בשנים הקרובות במסגרת הסכם הגג שנחתם עם הרשות. אני מודה למנכ”ל רשות מקרקעי ישראל ולצוות הנהדר שלו על פגישה טובה ופורייה שתקדם את אופקים, ושמח על שיתוף הפעולה המוצלח עם רשות מקרקעי ישראל. אנו נערכים לכך שעם סיום השיווק תגדל העיר ותמנה בשנים הקרובות כ-50 אלף תושבים“.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן