יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

רונן נוי | צילום: ניב קנטור

קומוולט מרחיבה את מערך פתרונות תוכנה – כשירות כולל תמיכה ב- Microsoft Dynamics 365

קומוולט, מובילה עולמית בניהול, גיבוי והגנת נתונים, הכריזה על הרחבת מערך פתרונות תוכנה-כשירות עבור Metallic. בנוסף הודיעה החברה על השקת פלטפורמת Intelligent Data Services חדשה ומאוחדת שתענה על דרישתם הגוברת של הארגונים לנהל בצורה חכמה את הנכס הקריטי ביותר שלהם – הנתונים.

רונן נוי | צילום: ניב קנטור

קומוולט מרחיבה את היצע פתרונות ניהול הנתונים במודל SaaS עם השקת Metallic  Backup עבור Microsoft Dynamics 365, אשר מעניקה ללקוחות תמיכה בכל שלושת העננים של מיקרוסופט : Microsoft Dynamics 365, Microsoft Office 365 ו- Microsoft Azure. הכרזה זו מגיעה לאחר הוספת HyperScale  X for Metallic להיצע, יעד אחסון מקומי ומשולב לגיבוי כשירות עבור Metallic המספק אפשרות להגנה על נתונים עננים היברידיים. 

“על ידי השילוב של Commvault HyperScale X ו- Metallic, אנו מציעים ללקוחות את היכולת להרחיב סביבות מקומיות לענן באמצעות פתרון משולב. אנו מעניקים ללקוחות מגוון מודלים ואפשרויות, מערך פתרונות יציב וחזק של שירותים חדשים, וחידושים באופן עקבי כמו שהם מצפים לקבל מקומוולט”, אמר רונן נוי, מנכ”ל קומווולט ישראל. “לקוחות זקוקים לפשטות ולגמישות שמודל תוכנה-כשירות מאפשר, וקומוולט כיום מובילה את התחום הזה ובעלת היכולת הטובה ביותר לעזור להם לאמץ את אפשרויות העתיד.”

מומחים בשוק מסכימים כי לקוחות מתקדמים יותר ויותר לניהול נתונים במודל תוכנה-כשירות. חברת המחקר IDC הצהירה כי הגנת הנתונים כשירות צפויה לגדול בשיעור של 16.8% CAGR, ולהוות את הפלח הצומח ביותר בשוק הגנת הנתונים. קומוולט, שחוגגת בימים אלו 25 שנות פעילות וחדשנות, הציגה תוצאות הכספיות שמראות כי הלקוחות מאמצים את מערך הפתרונות המתרחב של החברה. פתרון Metallic, הכפיל את מספר לקוחותיו בכל רבעון בשנת הכספים 2021.

פלטפורמה משולבת אחת של שירותי נתונים חכמים על פי בחירה

הפלטפורמה החדשה של החברה, Intelligent Data Services, ממנפת את כל הפתרונות הקיימים של קומוולט באמצעות מערך רחב של מודלים, ​​החל ממנוי תוכנה, כלים משולבים (integrated appliance), ניהול-שותף, וכלה בתוכנה כשירות (SaaS). הפלטפורמה החדשה כוללת את מערך השירותים הבא: ניהול נתונים והגנתם, אבטחת נתונים, משילות ותאימות נתונים, טרנספורמציית נתונים ותובנות נתונים. שירותי הפלטפורמה גם מספקים תמיכה מקיפה מקצה לקצה לאחסון ועומסי עבודה בכל מקום בו נמצאים. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן