יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט. צילום: יח"צ פורטינט

פורטינט ו-Linksys מכריזות על שותפות אסטרטגית כדי לספק ביצועים ואבטחה ברמה ארגונית עבור רשתות המיועדות לעבודה מהבית

פורטינט השקיעה 75 מיליון דולר ב-Linksys כדי לתמוך בשותפות, אשר מטרתה לספק לארגונים קישוריות מרחוק מהירה, אמינה, מאובטחת ופשוטה לניהול

קן קסי, מייסד, יו"ר ומנכ"ל פורטינט. צילום: יח"צ פורטינט

חברת Linksys, מובילה עולמית במוצרי רשת אלחוטיים, חברת בת של Foxconn Interconnect Technology (6088.HK) (“FIT”) וחברת פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזו על שותפות אסטרטגית במטרה לאבטח ולייעל את הביצועים והניהול של הרשתות הביתיות בסביבת העבודה מהבית.   

פורטינט, Linksys ו-FIT יציעו קישוריות ואבטחה ברמה הארגונית, יחד עם איכות שירות שאין דומה לה לארגונים אשר צריכים לספק קישוריות מאובטחת ורציפה עבור העובדים שלהם במטרה לאפשר עבודה יעילה מהבית.  

כחלק מהשותפות, פורטינט ביצעה השקעה אסטרטגית של 75 מיליון דולר בחברת Linksys, המספקת פתרונות חיבור נתבים מתקדמים של הדור הבא ללקוחות ועסקים בכל רחבי העולם. כמו כן, פורטינט תמנה נציג לדירקטוריון של Linksys. 

קן קסי, מייסד, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל פורטינט, אמר כי, “כאשר ארגונים מטמיעים פתרונות לעבודה מרחוק בגדלים שונים, פושעי הסייבר קופצים על ההזדמנות לנצל את פערי האבטחה הרבים הנוצרים כתוצאה מכך. אסטרטגיה של רשת המבוססת על אבטחה אשר משלבת בין רשת ואבטחה לאורך כל הסביבה המחוברת, החל מהליבה, דרך הענן ועד לסניפים ולעובדים המרוחקים – מאפשרת לארגונים לראות ולהגן על הסביבות הדינמיות של ימינו, תוך שמירה על חווית משתמש מעולה. אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת Linksys כדי לספק חיבוריות רשת מאובטחת ואמינה ברמה ארגונית עבור האנשים העובדים מהבית”. 

סידני לו, יו”ר ומנכ”ל FIT Hon Teng, אמר כי, “אנו שמחים לקבל את פורטינט כשותף אסטרטגי לאספקת קישוריות מאובטחת עבור הצרכנים והעובדים המרוחקים. שיתוף הפעולה בינינו זוהי הוכחה לחוזק ולטווח ההגעה המתמשכים של העסקים של Linksys. אנו מצפים למנף את המומחיות המוכחת של פורטינט בתחום אבטחת הסייבר ולנצל הזדמנויות חדשות”.    

 

אודות Foxconn Interconnect Technology 

FIT Hon Teng Limited (6088.HK) היא מובילה שוק בפתרונות מחוברים עבור מכשירים ניידים, מחשבים דיגיטליים ומוצרי צריכה אלקטרוניים, תשתית תקשורת, רכב, תעשייה ויישומים רפואיים והתקנים חכמים מחוברים. חברת הבת Linksys שמה לה למטרה לבנות את הטכנולוגיה האלחוטית האמינה והחדשנית ביותר בעולם והייתה מותג הנתבים הראשון אשר מכר 100 מיליון יחידות ברחבי העולם. החברה מוכרת בזכות המורשת שלה בחומרת רשת ופורטפוליו תוכנת חיישני התנועה Velop עטור הפרסים והיא מחברת את הבית החכם או העסק שלכם באמצעות אבטחה משודרגת ו-Wi-Fi רציף. המוצרים של Linksys נמכרים במעל ל-60 מדינות ברחבי העולם.  

 

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד”ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה נראות ובקרה מלאים על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת היכולת להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות היום ובעתיד. רק פלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט יכולה להתמודד עם אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר ולהגן על נתונים לאורך כל התשתית הדיגיטלית, בין אם מדובר בסביבות רשת, יישומים, multi-cloud או סביבות קצה. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-480,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. כחברת טכנולוגיה וכארגון לומד, פורטינט מפעילה את אחת מתוכניות הדרכת אבטחת הסייבר הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן