יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן משומשו צילום Sell360pro

“משומשו” משיקה חמאה טבעונית חדשה ומהפכנית: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן

ממרח בסגנון חמאה, במרקם קטיפתי ובטעם נפלא של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים. ממרח בטעם חמאה של “משומשו” מכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגילה

ממרח בטעם חמאה מופחת שומן משומשו צילום Sell360pro

מותג הגבינות הטבעוניות “משומשו“, משיק ממרח טבעוני חדש ומהפכני בפיתוח ראשון מסוגו: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס. החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם חמאה של “משומשו” הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא! ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של “משומשו” מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב  בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים. 

מסבירה יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: “שילוב חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו ‘חטא’. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה – מעל 90%! – עם כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות שמקורן מן החלב. “מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק”. 

לדבריה, מקור השומן בממרח בטעם חמאה של חברת משומשו הוא שמן קוקוס שנחשב לשומן רווי צמחי התורם לבריאות. הממרח מכיל את אחוז השומן הנמוך באופן מובהק ביחס לחמאה ואף ביחס לממרחים אחרים בטעם חמאה המצויים כיום בשוק. המוצר ללא תוספת סוכר ועם כמות פחמימות נמוכה מאוד (3.5 גרם ב-100 גרם). כמו כן יש תוספת של סיבים תזונתיים. שימו לב, הממרח איננו מקבל מדבקה אדומה של כמות גבוהה של נתרן! יתרון נוסף של הממרח בטעם חמאה הוא כמות גבוהה של סידן, ב-100 גרם מוצר יש מעל  מעל ל-70% מכמות הסידן היומית המומלצת לאדם בוגר!

ממרח בטעם חמאה על בסיס שמן קוקוס מצטרף אל סדרת הממרחים הטבעונית בסגנון גבינות שמנת של “משומשו”, הכוללת ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד, ובנוסף ממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. לאחרונה השיקה החברה לאבנה טבעונית על בסיס רכיבי קוקוס, גבינה העשויה מרכיבים צמחיים בלבד, 100% טבעוני, מכילה סידן וסיבים תזונתיים, אינה מכילה לקטוז, כולסטרול, ללא סויה, ללא שומן טרנס וללא חומרים משמרים. בנוסף, משווקת משומשו צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה, מלוחה, מלוחה עם עשבי תיבול, פרמז’ן טבעוני ועוד. 

כשר פרווה בהשגחת הבד”ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 ₪ לאריזת 150 גרם. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן