יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

Hotel Geneve Cd De Mexico. קרדיט: Booking.com

מסע בעקבות שחקנית השחמט הטובה בעולם

מי היה מאמין שאחת מהסדרות הנצפות ביותר בחודשים האחרונים, אשר שבתה את לבם של צופים מסביב לעולם, תהיה דרמת התבגרות תקופתית על שחמט?

Hotel Geneve Cd De Mexico. קרדיט: Booking.com

מי היה מאמין שאחת מהסדרות הנצפות ביותר בחודשים האחרונים, אשר שבתה את לבם של צופים מסביב לעולם, תהיה דרמת התבגרות תקופתית על שחמט? טוב, גם לא האמנו שמגיפה עולמית תשנה את חיינו מן הקצה אל הקצה. הסדרה אשר מתרחשת באמצע שנות החמישים של המאה הקודמת, עוקבת אחר הניצחונות והסערות של נערה יתומה, המתגלה כעילוי בשחמט, במהלך המסע שלה להפוך לשחקנית השחמט הטובה בעולם – מסע אשר לוקח אותה ליעדים מדהימים בכל רחבי הגלובוס. 

על פי מחקרים עדכניים של Booking.com, מעל לרבע (28%) מהמטיילים הישראליים* מקבלים השראה לנסיעה ליעד מסוים בעקבות צפייה בסרט או בסדרת טלוויזיה. כדי לסייע לאנשים לחוות את העולם, Booking.com משתפת בהמלצות וטיפים על חמשת היעדים המנצחים בהם עברה גיבורת הסדרה בדרך לתואר “שחקנית השחמט הטובה בעולם”, כדי שתוכלו גם אתם להתחקות אחר המסע הזה ולחוות אותו בעתיד, כאשר זה יהיה מספיק בטוח לעשות זאת שוב. 

פריז

הסדרה מתחילה בבירת צרפת המקסימה, פריז. העיר הידועה בזכות האתרים המפורסמים הרבים שבה, כמו מגדל אייפל, שער הניצחון וקתדרלת נוטרדאם, תמיד כיכבה ברשימה היעדים של מטיילים רבים. עם כל כך הרבה מראות מדהימים שיש לעיר להציע, זה לא מפתיע שפריז מקבלת המלצות רבות ממטיילי האתר על ביקורים באתרים תיירותיים, סיורים רגליים ועל המבנים האדריכליים המצויים בעיר. אם החלטתם לבקר בעיר בעקבות הצפייה בסדרה, מלון The Chess Hotel, הממוקם במרכז פריז, עשוי להתאים לכם במיוחד שכן הוא דואג לספק לאורחיו הצצה לעולם השחמט: ניתן למצוא את המשבצות השחורות והלבנות מלוח המשחק בכל רחבי מקום האירוח, החל מהלובי של המלון ועד המקלחות שבחדרים, והאורחים אפילו מוזמנים לשחק משחק של שחמט ליד האח החמים שבלובי. מיקומו המרכזי של המלון מציע הזדמנויות נהדרות עבור אורחים המעוניינים לסייר בעיר ברגל ולבקר בכמה מאתרי התיירות המפורסמים של העיר. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת המטרו אופרה (Opéra), המספקת גישה ישירה למוזיאון הלובר (Louvre) במידה ותרצו לבקר גם שם במהלך השהייה בעיר.

מלון The Chess Hotel. קרדיט: Booking.com
קרדיט: Booking.com
מלון The Chess Hotel. קרדיט: Booking.com
קרדיט: Booking.com

לאס וגאס

בפרק השלישי, הדמות הראשית מגיעה לעיר החטאים לא וגאס כדי להתחרות באליפות השחמט הראשונה שלה בארה”ב. עיר תוססת זו, המוקפת במדבר, היא יעד מרכזי ברשימת החלומות של מטיילים רבים. כאשר מגיעים אליה, אסור לפספס את ה”סטריפ” של לאס וגאס (Las Vegas Strip) – רחוב מרכזי העשיר במלונות יוקרה ובאולמות מופעים הממוקמים לאורכו. לאס וגאס מושכת אליה לא רק חובבי קזינו והופעות אלא גם חובבי קולינריה ואוכל טוב, בזכות מגוון של מסעדות פופולריות לצד מסעדות היוקרה שהיא מציעה. אם הסדרה עשתה לכם חשק לחוות קצת את תקופת שנות החמישים, מלון  Marriott’s Grand Chateau בוודאי עשוי לספק לכם את ההרגשה – החדרים מעוצבים בסגנון רטרו שבוודאי יחזיר אתכם אחורה בזמן לתקופה שבה מתרחשת הסדרה. החדרים המפוארים מספקים נוחות לכל האורחים, וניתן ליהנות מנוף פנורמי של הסטריפ של לאס וגאס או של העיר ממספר חדרים. האורחים יכולים ליהנות מנשנושים בבר הלובי המעוצב ולהתרשם מנופי השקיעה של הסטריפ הנשקפים מהסקיי בר שבגג המלון.

Marriott S Grand Chateau
קרדיט: Booking.com
Marriott S Grand Chateau 1
קרדיט: Booking.com

מקסיקו סיטי

הסדרה מלווה את הדמות הראשית בתחרויות שחמט לא רק באירופה או בארה”ב, ובמסעה היא מגיעה גם לטורניר בינלאומי במקסיקו סיטי. העיר מפורסמת בעיקר הודות לארכיטקטורה המרשימה שבה והעיר העתיקה היפהפייה שלה, העשירה בהיסטוריה, לכן אין זה מפתיע שמטיילים רבים ממליצים על סיורים עירוניים וחוויות תרבותיות והיסטוריות בעיר. בנוסף, העיר מקבלת גם המלצות רבות על קולניריה, בזכות חמישים מטבחים אזוריים מכל רחבי המדינה, הזורמים אל העיר. במלון Hotel Geneve CD de Mexico, תוכלו להתרשם מאריחי הרצפה השחורים-לבנים שמייד יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם עומדים על לוח שחמט גדול ויכניסו אתכם לאווירת הסדרה. אם זה לא מספיק, גם עיצוב הפנים המסוגנן עם אלמנטים היסטוריים ייקח אתכם אחורה בזמן היישר לתקופה בה מתרחשת הסדרה. מלון היסטורי זה ממוקם בחוארז (Juarez), המוכר גם בכינוי “האזור הוורוד” של מקסיקו, עם הרבה חנויות, מסעדות ואטרקציות בסביבה.

Hotel Geneve Cd De Mexico
קרדיט: Booking.com
Hotel Geneve Cd De Mexico. קרדיט: Booking.com
קרדיט: Booking.com

מוסקבה

מוסקבה, עיר הבירה של רוסיה, היא מקום ההתרחשות של רגעי השיא בפרק האחרון, בו הדמות הראשית מתחרה נגד שחקני השחמט הטובים והמקצועיים ביותר בעולם. על פי נתוני הדירוג של Booking.com, מוסקבה היא יעד מומלץ ביותר למטיילים חובבי אתרי תיירות, אשר יופתעו מכל המראות ההיסטוריים שיש לעיר להציע. לאלו המעוניינים ללמוד יותר על שחמט, מוזיאון השחמט של מוסקבה (Moscow’s Chess Museum) בהחלט שווה ביקור. איפה כדאי להתארח? המלון Russo-Balt Hotel ממוקם מול מוזיאון השחמט, והוא המקום המושלם למטיילים חובבי הסדרה שמעוניינים לסייר בקלות בעיר. המבנה האלגנטי של המלון נבנה בשנת 1876, והוא מעניק לאורחיו את התחושה האולטימטיבית של להיות חלק מרגע בהיסטוריה. המלון כולל חדרים בסגנון ארט-נובו (“האמנות החדשה”) עם תקרות גבוהות וחלונות גדולים, המשקיפים על הנופים המדהימים של העיר. תחנת המטרו הסמוכה מאפשרת למבקרים גישה נוחה לאטרקציות נוספות בעיר, כגון הקרמלין (Kremlin) והכיכר האדומה (Red Square).

Russo Balt Hotel 1
קרדיט: Booking.com
Russo Balt Hotel
קרדיט: Booking.com

ברלין

למרות שבסדרה הדמות הראשית נוסעת למקומות מדהימים בכל רחבי העולם, רוב המקומות שבהם התרחשו הצילומים בפועל היו בברלין, גרמניה. בעוד שלעיר יש היסטוריה עשירה עם אתרים היסטוריים רבים, כולל צ’ק פוינט צ’ארלי (Checkpoint Charlie) ושער ברנדנבורג (Brandenburg Gate) האייקוני, משתמשי Booking.com המליצו רבות על ברלין גם בזכות התרבות האלטרנטיבית שלה והאמנות המודרנית שהיא מציעה. לא רק שהעיר היוותה תפאורה נהדרת עבור מיני-הסדרה הזו בהשראת השחמט, אלא גם שלעיר יש תרבות וחיי לילה תוססים, אשר הופכים אותה לעיר נהדרת לביקור עבור מטיילים בכל גיל. במרחק הליכה ממוזיאון בודה (Bode Museum), אחד מאתרי הצילום העיקריים של הסדרה, נמצא מקום האירוח Nook Rooms & Apartments, אשר מציע לאורחיו שהייה אידאלית לטיול בעיר ברלין. מקום האירוח שוכן במיקום מרכזי בלב רובע מיטה (Mitte) בברלין, והוא מציע דירות מודרניות בגדלים שונים המרוהטות במלואן, עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית, כך שהאורחים יכולים לטייל ולחקור בקלות חלקים שונים של העיר.

Brandenburg Gate, Berlin
קרדיט: Booking.com
Nook Rooms Apartments
קרדיט: Booking.com

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן