יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

פינת שלווה ורוגע בספא לצד נוף הים. צילום איתי סיקולסקי

מלון הספא העירוני DAVID TOWER מציעים מחירים מיוחדים באווירית חגי דצמבר

אל מול חופי התכלת של הים התיכון בעיר התוססת נתניה, ממוקם מלון הספא העירוני הראשון בארץ מסדרת היוקרה Sofitel by MGallery של רשת המלונות הבינלאומית Accor. המלון מעניק חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין בעיר הנופש הים תיכונית התוססת.

פינת שלווה ורוגע בספא לצד נוף הים. צילום איתי סיקולסקי

אל מול חופי התכלת של הים התיכון בעיר התוססת נתניה, ממוקם מלון הספא העירוני הראשון בארץ מסדרת היוקרה Sofitel by MGallery של רשת המלונות הבינלאומית Accor. המלון מעניק חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין בעיר הנופש הים תיכונית התוססת. המלון מציב את התפאורה הזוגית המושלמת ליהנות מחופשה זוגית מפנקת מלאת אור, חגיגות ופינוקים מיוחדים במהלך חודש דצמבר, החל מ-750 ₪ לזוג הכולל לינה בחדר הסופריור וארוחת בוקר, החל מ-1290 ₪ לזוג כולל לינה בחדר הסופריור ארוחת בוקר ועיסוי רומנטי זוגי בספא (באורך של 30 דקות).

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות, המהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.

צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין הלובי היוקרתי והמסדרונות המפוארים עד הגעתם של האורחים לחדרם. עם פתיחת הדלת, יגלו האורחים את חדרם המפנק, המעוצב כחדר שינה בארמון יוקרתי. 

המלון מציע שפע של פינוקים שנועדו להעניק חופשה שכולה זהב, ספא המלון המשתרע על שטח של 1000 מ”ר ונותן מענה מושלם לכל מהווי עולם הספא : חדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות, סוויטת טיפולים זוגית עם ג’קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג’קוזי, חדר כושר מאובזר, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה בנוסף קיימים במלון  חדרי ישיבות מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד. 

מלון היוקרה והספא העירוני DAVID TOWER הוקם לפני כשנתיים בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר התוססת, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ו- 500 מטר משוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. 

במלון DAVID TOWER  75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת המשלבת בין עסקים למרגוע מפנק. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC ,אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית.

לאחרונה, זכה מלון DAVID TOWER של המותג MGALLERY  by Sofitel  מרשת מלונות ACCOR באות המצוינות לשנת 2019 מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר ברשת tripadvisor.

מלון הספא העירוני David Tower מציע חבילות אירוח יוקרתיות באווירת חג מיוחדת במהלך כל חודש דצמבר:

 

לילה זוגי בחדר סופריור כולל ארוחת בוקר החל מ 750 ₪

לילה זוגי בחדר סופריור כולל עיסוי וארוחת בוקר החל מ- 1,290 ₪

 

מלון DAVID TOWER  רח’ דוד המלך 8 נתניה   https://www.accorhotels.com/gb/hotel-9675-david-tower-hotel-netanya-mgallery-by-sofitel/index.shtml

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן