יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

כרית יפנית אנטיבקטריאלית של ניקול. צילום: יח"צ

לקראת פסח: סקר חדש חושף את הרגלי הניקיון של הישראלים

כמעט 80% אחראים לבצע את מטלות הבית בעצמם, שליש מהם שונאים לנקות חלונות ולמרות תחושת סיום קורונה 35% מהישראלים מנקים את הבית יותר מאז פרצה המגפה.

כרית יפנית אנטיבקטריאלית של ניקול. צילום: יח"צ

סקר חדש שנערך ע”י מכון רושינק עבור המותג המוביל ניקול, מבית קימברלי קלארק, בדק את הרגלי הניקיון של הישראלים במהלך השנה, לקראת חג הפסח ובתקופת הקורונה.

הסקר שנערך לקראת פסח ולכבוד השקת מטליות לחות חדשות לניקוי חלונות מבית ניקול, מצא נתונים מפתיעים: כמעט 80% אחראים על ביצוע מטלות הבית בעצמם או חולקים את המטלות עם בני הזוג ורק 5% משתמשים בשירותי עוזרת או חברות ניקוי. כ- 50% מהישראלים מנקים את הבית לפחות פעם בשבוע ו-60% מהישראלים ינקו את הבית באופן יסודי לקראת פסח, כאשר מטלת הניקיון הכי שנואה על הישראלים  – כשליש מהם – היא ניקוי חלונות. ואיך הקורונה השפיעה על ניקיון הבית? 35% מהישראלים מנקים את הבית יותר מאז פרצה המגפה, ו 43% הגבירו את השימוש במוצרים אנטי בקטריאליים.

 

79% מהישראלים אחראים בעצמם על מטלות הניקיון בביתם

הסקר בחן את הרגלי ניקיון הבית בקרב הישראלים ומצא כי, למרות הדעה הרווחת שאורח החיים המודרני והשוחק מאלץ אותנו לחלוק במטלות הבית, 79% מהישראלים אחראים על מטלות הניקיון בביתם, כאשר מתוכם 43% מבצעים את המטלות לבד ו 36% עושים את מטלות הבית יחד עם בן או בת הזוג. 10% מהנשאלים דיווחו שרק בן/ בת הזוג עושים את מטלות הבית והנתון המפתיע הוא, שרק 5% מהנשאלים משתמשים בשירותי ניקוי חיצוניים.  

 

כ 13% מהישראלים (כל בית שישי בישראל) מנקים את הבית לפחות פעם ביום, 19% מהנשאלים מנקים את הבית בין פעמיים לשלש בשבוע, 48% מנקים את הבית פעם בשבוע, 14% פעם בשבועיים ו 5% מהנשאלים מנקים את הבית פעם בחודש.

מטליות לחות לניקוי כללי דוחות אבק של ניקול. קרדיט: יח"צ
מטליות לחות לניקוי כללי דוחות אבק של ניקול. קרדיט: יח”צ

39% חושבים שהמטבח צריך להיות אחד האזורים הכי נקיים בבית. 28% הצביעו על חדר השירותים והאמבטיה כאחד האזורים שאמורים להיות הכי נקיים בבית, 17% אמרו שחשוב שהסלון יהיה החלל הכי נקי ואחוז אחד בלבד אמר כי חדר הילדים אמור להיות האזור הנקי ביותר.

 

אנחנו שקופים: 29% מהישראלים שונאים לנקות חלונות

29% מהנשאלים בסקר אמרו שניקוי חלונות הוא המטלה הכי שנואה עליהם בבית, 15% מתעבים לנקות שירותים ואמבטיה, 14% מהנשאלים לא אוהבים לנקות אבק, 13% שנואים לנקות את הכיריים והתנור, 11% מהנשאלים שונאים לשטוף כלים ו 11% מהישראלים שונאים לשטוף את הרצפה. 

 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן