יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי מעדני יחיעם. צילום: Sell360pro

יחיעם משיקה נקניקיות גורמה חדשות: נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי

נקניקיות בקר פרמיום בסגנון אמריקאי ניו יורקי על פי מתכון של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה”ב, Abeles & Heymann • נקניקיות הגורמה החדשות מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום של מעדני יחיעם, בטעם ובמרקם ייחודי, מכילות 14% חלבון, ללא גלוטן ו-100% מרכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר.

נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי מעדני יחיעם. צילום: Sell360pro

יצרנית מוצרי הבשר “מעדני יחיעם“, משיקה נקניקיות גורמה חדשות, נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי. הנקניקיות 100% בקר פרמיום והן מיוצרות על פי מתכון וידע של חברת הבת של מעדני יחיעם בארה”ב, A&H. כל רכיבי הבשר במתכון הם מבשר בקר והן בטעם ובמרקם ייחודי ושונה משמעותית מהקיים בשוק. הנקניקיות בשר בסגנון אמריקאי מצטרפות לסדרת נקניקיות הפרמיום המעולות של מעדני יחיעם וישווקו ברשתות המזון ברחבי הארץ.

סדרת נקניקיות הפרמיום של “מעדני יחיעם” כוללת נקניקיות צ’וריסו בסגנון ארגנטינאי בעלות מרקם בשרי וטעם פיקנטי, מומלצות לצלייה על האש או במחבת. נקניקיות בסגנון צרפתי בעלות מרקם בשרי וארומה חזקה, מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדרה כמו שוקרוט. הנקניקיות עשויות מנתחי בקר, הודו ועוף איכותיים, גדולות ועסיסיות, במרקם בשרי ובטעם משובח, ללא גלוטן ובעלות רמת חלבון גבוהה (כ-16%). הנקניקיות משווקות באריזות של 280 גרם, כ-3-4 יחידות נקניקיות גדולות באריזה והן חלק מקטגוריית נקניקי הבוטיק של יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם נקניקי סרוולד, פרשוטו, סלמי צרפתי, סלמי הרץ ועוד. 

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של “מעדני יחיעם“, “אנו רואים מגמה ברורה של התחזקות מוצרי הפרמיום. התבססנו במוצר זה על ידע ומתכון אמריקאי של חברת הבת שלנו בארה”ב ואנו שמחים להביא לקהל הישראלי מוצר פופולארי ואהוב הנמכר בשוק האמריקאי הכשר”. 

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 20.00 ₪ לאריזת 280 גרם.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן