יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

יאיר ברק וישראל אבני צילום מעין עופר

“חקלאי גרנות” תשווק בננות תחת מותג Yellow Smile

חברת ההפצה השייכת לתאגיד גרנות חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם “י.א.בננות בע”מ” שבבעלות משפחת אבני, דור שלישי למגדלי בננות

יאיר ברק וישראל אבני צילום מעין עופר

ארגזי בננות חקלאי גרנות צילום סטודיו האוי
ארגזי בננות חקלאי גרנות צילום סטודיו האוי

חקלאי גרנות“, חברת השיווק, מכירה והפצה של פירות וירקות לרשתות המזון, הנמצאת בבעלותם של החקלאים מהקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, מרחיבה את סל המוצרים שלה ותחל לשווק בננות לרשתות ולשווקים הסיטונאים הפועלים בישראל. את הבננות תשווק “חקלאי גרנות” תחת מותג חדש אותו היא משיקה בשיתוף בננות אבני שייקרא Yellow Smile, והן ישווקו לרשתות המזון ולסיטונאים. המותג החדש, המאופיין בצבעוניות מיוחדת של ורוד וצהוב ואיורי קומיקס, פותח בשיתוף משרד הפרסום אהוי קריאייטיב. 

“חקלאי גרנות” חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת “י.א.בננות בע”מ”, בית האריזה ממושב גבע כרמל, המתמחה באריזה והבחלה של בננות, בבעלות משפחת אבני, דור שלישי למגדלי בבנות. הפרי מטופל בקפידה, אינו מרוסס ונקטף ומשווק לצרכן כאשר הוא באיכות מיטבית. במקביל, נטעה “חקלאי גרנות” מטעי בננות חדשים, בקיבוץ שפיים ומטע נוסף בקיבוץ ברקאי, כשבהמשך מתוכננים נטיעות של מטעי בננות נוספים, על מנת להרחיב את שיווק הפרי לרשתות. 

פרי הבננה הפך מהפירות המקובלים ביותר בשווקי הארץ. שיווק הבננות בארץ נמשך רוב חודשי השנה ומגיע לשיאו בחורף ובאביב. הבננה מוכנה לאכילה זמן-מה לאחר קטיפתה, כשצבע הקליפה הופך צהוב והפרי מתרכך מעט, מחוץ למקרר. פרי הבננה עשיר באשלגן, הפרי נאכל בעיקר טרי או כתוספת לסלטי פירות ולגלידות כל יבול הבננות משווק בארץ. מותג Yellow Smile מציב סטנדרט גבוה בתחום הבננות בישראל, הן בנראות הפרי והן בטעם. שטחי הגידול מהם מסופקים חומרי הגלם למותג משלבים בין אזורים שונים בארץ, שחלקן בעמק חפר וחלקן מבננות עמק הירדן. אזורים אלו מאופיינים בבננות בעלות הטעם המועדף על הצרכן הישראלי ובאמצעות מיון קפדני וסטנדרט ללא פשרות מובאת הבננה המושלמת לצרכן הישראלי תחת המותג החדש Yellow Smile. 

תמיר בושניצקי מנכל חקלאי גרנות צילום אריאל ואן סטרטן
תמיר בושניצקי מנכל חקלאי גרנות צילום אריאל ואן סטרטן

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ”ל “חקלאי גרנות“, “שיתופי הפעולה של גרנות מתרחבים, ואיתם גדל סל התוצרת החקלאית אותה אנו משווקים לרשתות המזון ולשווקים הסיטונאים. ההפצה שנעשית על ידי התנועה עמק חפר, גם היא בבעלות גרנות, מביאה ליעילות ארגונית ובכך אנו מצליחים לשנע את התוצרת האיכותית והטרייה ביותר הנקטפת על ידי החקלאים, מידי יום ביומו להנאת הצרכן. אנו רואים את הכניסה לתחום הבננות כשלב חשוב ועיקרי בפעילותנו, ושמחים על ההתקשרות עם משפחת אבני – שותפים מקצועיים ומנוסים עימם מצאנו שפה משותפת ומטרות משותפות”. ישראל אבני, המחזיק בבעלות י.א. בננות בע”מ, מברך על שיתוף הפעולה עם חקלאי גרנות וצופה עתיד מבטיח למיזם המשותף. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן