יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

Luxuslodge Zeit Zum Leben

חם בפנים, קר בחוץ: חופשת החורף ש-61% מהישראלים מפנטזים עליה

התוכניות שלנו לחופשה ב-2020 עברו הרבה שינויים ותהפוכות. בזמן שאנחנו מצפים לצאת ולטייל שוב כשהמצב יאפשר זאת, בתקופת הזמן הנוכחית אנחנו בעיקר מפנטזים על חופשת חורף נעימה

Luxuslodge Zeit Zum Leben

התוכניות שלנו לחופשה ב-2020 עברו הרבה שינויים ותהפוכות. בזמן שאנחנו מצפים לצאת ולטייל שוב כשהמצב יאפשר זאת, בתקופת הזמן הנוכחית אנחנו בעיקר מפנטזים על חופשת חורף נעימה. כזו שמאפשרת לשבת מול אש מלהטת וחמימה בערב חורף קר, ולחוש רגיעה מוחלטת ונוחות מפנקת. בעוד שהימים הפכו קצרים והטמפרטורות יורדות, מומחי Booking.com עברו על יותר מ-28 מיליון יחידות האירוח באתר, כולל יותר מ-6.5 מיליון בתים, דירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים, ביותר מ-153,000 יעדים וטריטוריות ברחבי העולם, כדי להציג ארבע חופשות חורף מזמינות שיעשו קצת חם בנשמה. אמנם עכשיו לא ניתן לממש אותן אבל למה לא להוציא את פנקס הרישומים בטלפון ולהתחיל לתכנן? אלו חופשות אידיאליות עבור יותר ממחצית מהישראלים (61%) שהעידו כי יבחרו מקום אירוח עם נוף כדי שיוכלו לבלות בתוכו יותר זמן במהלך החופשה.* לכן התכסו לכם בכרבולית ודמיינו את עצמכם יוצאים כשרק יהיה אפשר שוב, לשהות במקומות החמימים האלה בזמן שהרוח נושבת בחוץ ושלג מכסה את החלונות. 

עבור אלו שרוצים לנסוע ולטייל בלי להתפשר על הבריאות והבטיחות שלהם, באתר Booking.com ניתן למצוא קריטריוני בטיחות כמו היגיינה, חיטוי וריחוק פיזי, בצורה בולטת בעמודים של מקומות האירוח, כדי לאפשר לאורחים להזמין את החופשה הבאה בראש שקט. כיום, כבר יותר מ-14 מיליון יחידות אירוח באתר התחילו להציג את נתוני הבריאות והבטיחות שלהם.

בקתות הפאר "זמן לחיות"
בקתות הפאר “זמן לחיות”

בקתות הפאר “זמן לחיות” (Luxuslodge “Zeit zum Leben”‎)

כשבדרך עוברים דרך נופים פנורמיים של הרי בישופסמוצה ודאכשטיין, אפשר להגיע לבקתות האלה באוסטריה על מחלקיים בתנאי שלג טובים. לאחר השימוש בסאונה הפינית המפוארת במקום, תוכלו להביס את הקור על ידי מנוחה ליד האש הסוערת ולקרוא את הספר האהוב עליכם.

סקסטניו אלברגו דיפוזו (Sextantio Albergo Diffuso)

מקום האירוח ממוקם בכפר סנטו סטפנו די ססניו (Santo Stefano di Sessanio) המבוצר עוד מימי הביניים באיטליה. מדובר במקום ייחודי  שכולל חדרים וסוויטות בתוך מבנים עתיקים מקוריים. אורחי המקום יכולים להתרווח לצד אח עתיק בחדר, לאחר ביקור במדרונות הסקי במרחק נסיעה קצרה מהחומות העתיקות באיזור.

Chalet Makalu
בקתת מקלו

בקתת מקלו (Chalet Makalu)

זוהי בקתה אופנתית המשלבת עיצוב אלפיני ועכשווי, ומציעה נוף מדהים של מדרונות מושלגים. בקתת מקלו בצרפת הכוללת חמישה חדרי שינה, ג’קוזי חיצוני, קולנוע ביתי ואח חמים, היא אפשרות נהדרת לחופשה משפחתית או עם חברים בלילות חורף קרים.

יטמן (The Yeatman)

לא תמיד צריך לנסוע עד להרים כדי ליהנות מרגעים אידיליים ליד האח. מלון היין הזה בעיר פורטו (Porto) שבפורטוגל הוא בחירה מעולה לחופשת חורף בלתי נשכחת בעיר. אחרי שתבחנו את נופי ואתרי הפאר שניתן למצוא מסביב, סביר שתמצאו את עצמכם מנצלים כל רגע במקום האירוח כדי להרגע ליד האח הפתוח. 

המשימה של Booking.com היא לעזור לכולם לחוות את העולם, ולכן היא מציעה לאורחים הטבות מיוחדות, אותן הם יוכלו לנצל כשהם מזמינים את החופשה הבאה שלהם, ברגע שזה יהיה שוב בטוח. לא משנה אם אתם מתכננים מראש או מזמינים ברגע האחרון, מחפשים מקומות אירוח ממש ליד הבית או בצד השני של העולם – אתם יכולים לקבל לפחות 15% הנחה בעת ההזמנה באתר.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן