יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

ממרח שומשום וקוקוס אחוה צילום יעל האן

חברת “אחוה” משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים: ממרח שומשום וקוקוס

ממרח שומשום וקוקוס של “אחוה” מכיל קוקוס וטחינה גולמית, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים ומתאים לטבעונים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה ונפלא למריחה על לחם ולאפייה.

ממרח שומשום וקוקוס אחוה צילום יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי השומשום המתוקים מתוצרתה: ממרח שומשום וקוקוס. הממרח החדש מכיל 32% קוקוס ו-27% טחינה גולמית ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. הממרח ללא שומן דקלים או סויה, דל מאוד בנתרן, אינו מכיל צבעי מאכל ומתאים לטבעונים. ממרח שומשום וקוקוס טעים להפליא, בטעם עשיר ומרענן של קוקוס במתיקות מאוזנת, נפלא לשימוש למריחה על פרוסת לחם, בכריכים וכן לאפייה.
סדרת ממרחי השומשום של אחוה כוללת ארבעה ממרחים, בהם ממרח שומשום עם שוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום עם שוקולד ללא תוספת סוכר, שזוכים להצלחה אדירה. הממרחים עשויים מטחינה מלאה, עשירים בסידן וברזל, ללא כולסטרול, דלים מאוד בנתרן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא שומן טרנס. כעת מצטרף לסדרה טעם חדש – ממרח שומשום וקוקוס.
לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של חברת “אחוה”, “כחלק מהעלייה במודעות לאורח חיים בריאה ותזונה נכונה, הבנו כי הצרכן מבקש לצרוך ממרחים בריאים יותר, על פני ממרחים עתירי סוכר, המכילים שמן דקלים וסויה. לפני מספר שנים השקנו סדרת ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית, כשבכל פעם הצטרף טעם חדש לסדרה. טעם הקוקוס החדש הוא ייחודי, זוהי הפעם הראשונה שנעשה שימוש בקוקוס בצורה של ממרח עם טחינה גולמית והטעם המעולה שלו פשוט מנצח”.
כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן