יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

חברת אגד עוברת לענן

מלם תים הקימה את תשתיות התקשוב של אגד תעבורה בענן ותעניק שירותי תפעול ותחזוקה למערכת בשיטת מיקור חוץ בשנים הבאות. היקף העסקה – 3 מיליון ש”ח

אילוסטרציה

מלם תים, חברת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, הודיעה על עלייה לאוויר של פרויקט הקמה ומעבר התשתיות ומרכז התמיכה של חברת אגד תעבורה לענן.

המערכות יעברו לניהול ותפעול במיקור חוץ מלא, בחוזה לחמש השנים הבאות, עם אופציה לעשר שנים נוספות.

היקף הפרוייקט נאמד בכ- 3 מיליון ₪ והמערכת תשרת 200 משתמשים מקרב עובדי הארגון.  

הפרוייקט אשר ארך קרוב לשנה, כלל הקמה של תשתית IT: שרתים, תקשורת ואבטחת מידע עצמאית לאגד תעבורה, אשר נסמכה עד כה על תשתיות חברת “אגד”.

כמו כן, הקמה ותפעול מערך שירות מבוסס מוקד תמיכה, מרכז NOC ושירות מומחה בתחומי התשתית, על בסיס אמנת שירות מוגדרת.

במסגרת הפרוייקט, הועברו תשתיות המחשוב של אגד תעבורה לענן ושולבו מגוון פתרונות תקשורת, לרבות מערכות התקשרות מאובטחות, מערכות שליטה ובקרה (שו”ב), מערכות אבטחת מידע וכן העברת תיבות הדואר ל- 365 של מייקרוסופט. 

במסגרת ההסכם, תספק מלם תים שירותי תפעול ותחזוקה של כלל תשתיות הIT- של החברה, תמיכה  במשתמשי הקצה באגד תעבורה וניהול ספקי משנה בשיטת מיקור חוץ, על בסיס תפוקות ומדידת רמת שירות.

לימור אור סמנכ"לית מערכות מידע באגד תעבורה. צילום: יח"צ
לימור אור סמנכ”לית מערכות מידע באגד תעבורה. צילום: יח”צ

לימור אור, סמנכ”לית מערכות מידע באגד תעבורה: “מלם תים זכתה במכרז לביצוע הפרוייקט, בתום התמודדות בהליך תחרותי של ספקים המתמחים בתחום התחבורה הציבורית. הזכייה התבססה על  הצעה מקצועית ואיכותית, המושתתת על ניסיונה של מלם תים בתחום השירותים המנוהלים עבור גופים גדולים ומשמעותיים במשק, זאת בנוסף למחירים הוגנים. הפתרונות נבחרו עקב תכנון הנדסי ומקצועי שהותאם לדרישות אגד תעבורה”.

 

 

 

אבי פילוסוף מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים. צילום: יח"צ
אבי פילוסוף מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים. צילום: יח”צ

אבי פילוסוף, מנהל מכירות שירותים מנוהלים במלם תים: “מדובר בסיומו המוצלח של פרויקט בעל חשיבות עליונה, שבמסגרתו התמודדנו עם אתגרים טכנולוגיים מורכביםודרישות אבטחת מידע גבוהות במיוחד. השקת המערכת היא תולדה של יכולתנו לספק מגוון רחב של פתרונות מבית אחד, הן ברמת התשתית והן ברמת האבטחה”.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן