יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

Appartements Château Beaupin

התרופה לימי החורף הקרים

אם אתם מאלה שמשתוקקים לשוב ולראות את העולם ומתגעגעים לימים שמשיים, הנה מספר יעדים שטופי שמש אשר ממתינים לכם ביום בו יהיה מספיק בטוח לשוב ולטייל

Appartements Château Beaupin

בזמן שבו החורף נמצא בשיאו ונגיף הקורונה עדיין מגביל את התנועה שלנו, מומחי התיירות של Booking.com הכינו רשימה של יעדים ברחבי העולם בהם מובטחים ימים ארוכים ושטופי שמש, כדי להכניס קצת אור וחמימות לימי החורף הקודרים ובעיקר הרבה אופטימיות ליום שבו נוכל לחזור לטייל שוב באופן בטוח. תובנות מדוח עתיד התיירות של Booking.com מראות שהסגרים והגבלות על הנסיעות רק מעלים את החשק בקרב רבים לצאת ולטייל – 77%* מהישראלים העידו כי הם מצפים בקוצר רוח לשוב ולטייל כשרק יתאפשר. לכן, אם אתם מאלה שמשתוקקים לשוב ולראות את העולם ומתגעגעים לימים שמשיים, הנה מספר יעדים שטופי שמש אשר ממתינים לכם ביום בו יהיה מספיק בטוח לשוב ולטייל. 

סונגקלה (Songkhla), תאילנד 

סונגקלה היא עיר יפהפייה השוכנת בין שני ימים וכוללת אתרים עתיקים ואתרי תרבות מעניינים. יעד זה, המפורסם בימי השמש הארוכים שלו בחודשים הראשונים של השנה החדשה, הוא המקום המושלם שאפשר לחלום להימלט אליו ממזג האוויר האפור והגשום שמאפיין מדינות רבות בשיא החורף. האווירה האיטית ושפע החופים המקומיים הופכים אותו ליעד האידיאלי לאוהבי שמש, שמשתוקקים רק לנוח ולהשתזף כשיהיה בטוח לטייל שוב. איפה כדאי לישון בעיר? מקום האירוח Songkhla Tae Raek Antique Hotel מייצג באופן מושלם את כור ההיתוך התרבותי של סונגקלה, בה חיים יחדיו תאילנדים, סינים ומלזים. המבקרים במלון בוודאי יתפעלו מהעיצוב ומהעיטורים המסורתיים שמאפיינים אותו, אשר מדגישים בטוב טעם את מיזוג התרבויות.

Sonder Hance Park
Sonder Hance Park

פיניקס (Phoenix), אריזונה, ארה”ב

לא משנה באיזו עונה בשנה תבקרו בפיניקס, השמש ושמי התכלת מובטחים בה כמעט תמיד. בעיר המדברית המשגשגת הזו יש לא פחות מ-3,872 שעות של אור שמש מדי שנה, כך שהיא אחד המקומות שטופי השמש ביותר על פני כדור הארץ! אבל לא רק מזג האוויר מושך לכאן מטיילים. פיניקס היא מרכז תרבותי עם בתי אופרה, המוזיאונים הטובים ביותר במדינה, ואפילו גן בוטני מדברי, פארק מדהים של 560 דונם עם אלפי מינים של קקטוסים, עצים ופרחים מרחבי העולם. לאלו שרוצים להרגיש בבית בלב פיניקס, כדאי להתארח ב-Sonder – Hance Park כדי להפיק את המיטב ממה שיש לעיר להציע. הדירות המסוגננות האלה נמצאות במרחק הליכה ממוזיאון האמנות פיניקס (Phoenix Art Museum), מספריית ברטון בר (Burton Barr Library) וממוזיאון הרד (Heard Museum). הדירות גם מעניקות למבקרים גישה לבריכה המשותפת, שתאפשר להפיק את המרב מהשמש הנהדרת, כשיהיה בטוח לטייל שוב.

Ursulino Valletta
Ursulino Valletta

ולטה (Valletta), מלטה

קטנה אך אדירה – על אף ששטחה הוא רק קילומטר אחד על 600 מטרים, בירת מלטה עשירה בהיסטוריה של המאה ה-16 ולכן מוגדרת כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו. בעיר העתיקה, המוקפת חומה והממוקמת ממש ליד המים, ישנם שווקי אומנות ומסעדות שוקקות חיים המשתרעים על פני 7,000 שנות היסטוריה. יעד זה גם מככב בתרשימי מזג האוויר באירופה, ומציע את כמות השמש הגדולה ביותר בים התיכון. את ההיסטוריה ניתן להרגיש גם בעת אירוח באתר הלינה Ursulino Valletta, הממוקם בבניין מלטי טיפוסי מהתקופה שלאחר המלחמה, אשר משלב סגנון חיים מודרני עם קסם היסטורי. מדובר ב-B&B שכולל גם טרסה מדהימה עם נוף לים, מה שהופך אותו למקום המושלם ליהנות ממשקה צונן אחרי יום של טיולים בעיר העתיקה.

מרסיי (Marseille), צרפת

עיר הנמל על קו החוף הזוהר של פרובנס מבטיחה מזג אוויר שהוא בין השמשיים ביותר באירופה, עם ממוצע יומי של 7.25 שעות שמש. המטיילים יוכלו אומנם ליהנות משמי התכלת בכל ימות השנה, אך במהלך חודשי הקיץ העיר באמת מתעוררת לחיים. המטיילים יתאהבו באווירת העיר – החל מביקור בנמל עם היאכטות המפוארות וכלה בהנאה רציפה מהשמש בבתי הקפה הרבים ביחד עם המקומיים, כשכמובן יוסרו המגבלות. המבקרים במרסיי צפויים להיסחף  באלגנטיות של דרום צרפת אם יתארחו במקום האירוח Villa Valflor – השוכן בבית כפרי מהמאה ה-19. המקום שופץ וחודש לאחרונה כדי לספק חוויית שהייה נוחה במיוחד, והוא כולל אפילו בריכת שחייה חיצונית די מרשימה.

Intercontinental Perth City Centre
Intercontinental Perth City Centre

פרת’ (Perth), אוסטרליה

פרת’ היא אחת הערים שטופות השמש ביותר באוסטרליה, ושמי התכלת שלה פרושים כמעין חופה כמעט באופן תמידי. יעד זה באמת מתאים לכל ימות השנה, וכל אחד ימצא בו משהו לטעמו כשנוכל לחזור לטייל שוב בחופשיות. לאוהבי החופים יש מבחר עצום, שוחרי התרבות יוכלו ליהנות מסצנה משגשגת של אמנות רחוב, וחובבי האוכל ייהנו ממסעדות שמגישות כמעט כל מטבח מכל רחבי העולם. את סיום היום השמשי בפרת’ מומלץ להעביר במלון InterContinental Perth City Centre שמציע אירוח מפואר ביותר עם חדרים מרווחים בעיצוב מתוחכם. המלון ממוקם ממש במרכז פרת’, כך שהמבקרים בו לא יצטרכו להרחיק כדי לחקור את האזור שמסביב.

המשימה של Booking.com היא לעזור לכולם לחוות את העולם, ברגע שיהיה בטוח לעשות זאת שוב. לכן היא מציעה לאורחים הטבות מיוחדות, שיוכלו לנצל כשהם מזמינים חופשה לתחילת 2021. ההנחות מתחילות ב-20 אחוזי הנחה והן תקפות לשהיות בין 5 בינואר ל-31 במרץ 2021.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן