יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

Booking.com

הקורונה גרמה לכם לאלתר חתונה? אלו מקומות הלינה הפתוחים בהם תוכלו לבלות את ליל הכלולות

בזמן שהזוגות מנסים לאלתר בין הנחיות הסגר להנחיות קיום אירועים תחת מגבלות כדי לקיים את יום החתונה המיוחל, מומחי חברת Booking.com צללו לתוך מאגר מקומות הלינה של החברה בישראל על מנת להציג את המקומות הרומנטיים והמומלצים

Booking.com

משבר הקורונה כפה על זוגות רבים לאלתר בין הנחיות הסגר להנחיות קיום אירועים תחת מגבלות כדי לקיים את יום החתונה המיוחל. ברוב המקרים זה כרוך בהרבה התפשרות כשהם גם צריכים לתכנן הכל בטווח זמן קצר במיוחד, בזמן שהם מנסים עדיין לשים לב לכל הפרטים הקטנים כדי להפיק את האירוע המושלם. בתוך כך, עם השחרור האחרון של המגבלות חידשה רשות הטבע והגנים את מיזם ‘פסיפס’, שנועד לתת מענה לקיום טקסים משפחתיים באתרי המורשת הלאומיים של ישראל לפי תקן התו הסגול. בזמן שבדרך כלל ליד כל אולם או גן אירועים ישנם מספר מקומות לינה מוכרים עבור ליל הכלולות, זוגות רבים שבוחרים להתחתן באותם גנים לאומיים תוהים כעת כיצד בוחרים מקום לינה ראוי עבור ליל הכלולות בלי היכרות מוקדמת עם אתרי לינה באיזור? על אחת כמה וכמה כשהיצע אתרי האירוח עדיין מוגבל ואינו פתוח לחלוטין.

בזמן שהזוגות מנסים לאלתר בין הנחיות הסגר להנחיות קיום אירועים תחת מגבלות כדי לקיים את יום החתונה המיוחל, ולפעמים גם נאלצים לתכן את הכל בטווח זמן קצר במיוחד, מומחי חברת Booking.com צללו לתוך מאגר מקומות הלינה של החברה בישראל על מנת להציג את המקומות הרומנטיים והמומלצים ביותר על ידי גולשי האתר, שפתוחים להזמנה עבור הזוגות בימים אלה. זאת כדי שאת יום החתונה שכל כך ייחלתם שיגיע, תוכלו לסיים בחוויית לינה זוגית ומיוחדת, כיאה ללילה הראשון שלכם כמשפחה. אלו אתרי הלינה הפתוחים שלא חשבתם עליהם, לצד הגנים הלאומיים שהפכו למוקד עליה לרגל עבור אירועי השמחות של ישראל:

Booking.com
Booking.com

גן לאומי ברעם
גן לאומי ברעם השוכן בהרי מרום הגליל, מציג מבנה מפואר של בית כנסת מימי התלמוד, המשומר ביותר בישראל. באתר תועדו בסוף המאה ה-19 גם שרידים של בית כנסת נוסף, שממנו שרד בעיקר הפתח המרכזי. ליופיים של המבנים הקדומים מצטרפים הנופים הפתוחים והמרחבים הירוקים של שמורת הטבע יער ברעם ושל הרי הגליל. זוגות שיבחרו באתר יפהפה זה כמקום בו יקדשו זה את זו לחיים משותפים, יוכלו לאחר חגיגת הנישואין לנסוע כ-5 דקות ליישוב הסמוך צבעון ולבלות את ליל הכלולות שלהם בדירות Engel apartments -גליל עליון, שקיבלו דירוג גבוה במיוחד מבחינת אטרקטיביות המיקום שלהן על ידי זוגות אורחים שביקרו בהן בעבר. לרשותכם תעמוד טרסת שמש, ותוכלו ליהנות מטיולי הליכה בקרבת מקום. אופציה נוספת עבור הזוגות הטריים יכולה להמצא מעט יותר רחוק במושב אמירים, בצימר הרומנטי צימרים ביער, שבהתאם לשמו ממקום בלב טבע בתולי של הרי הגליל. המקום מציע סוויטות מפוארות ומרכז בריאות עם אמבט עיסוי וסאונה.

Booking.com
Booking.com

גן לאומי תל מגידו
תל מגידו, הממוקם בסמוך לצומת מגידו שבעמק יזרעאל, הוא גן לאומי מוכרז מאז שנת 1966, אשר הוכר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית. הגן הלאומי משתרע על 190 דונם והוא מקיף את התל. במקום ניתן למצוא שרידי ארמונות, מקדשים, שערים ומערכת מים משוכללת שהייתה בעיר מגידו בכנען. לפי מסורות נוצריות למרגלות מגידו יתרחש אירוע אדיר (ארמגדון), ורק המאמינים ישרדו אחריו. אם תבחרו להתחתן שם, בארמון שלמה או באחת מתצפיות הנוף המרהיבות, אולי הגורל יסמן אתכם כבעלי זכאות לשרוד את היום שאחרי. כיאה לאתר בעל מיקום אסטרטגי גובהו מספק תצפיות שונות על מישורי עמק יזרעאל, גבעת המורה, הר תבור, הגלבוע, הרי נצרת, רכס הכרמל, נחל עירון ועוד. אם אתם מאלה שרוצים להתרסק בווילה גדולה עם החברים הקרובים אחרי החתונה, תוכלו לעבור אחרי המסיבה לדירות הקפה של ברטה בעפולה, רק רבע שעה נסיעה מהגן. הדירה כוללת בין היתר שלושה חדרי שינה, מטבח מאובזר ופינת ישיבה בה תוכלו לעכל רגע את כל הערב המטורף שעבר עליכם.

Booking.com
Booking.com

האתר הלאומי קסטל
האתר שמבשר את ההגעה לירושלים, נמצא על גבעה המתנשאת מעל כביש 1 אשר הפכה לסמל של קרבות פריצת הדרך לירושלים במלחמת העצמאות. בין תעלות ובונקרים מנציח הקסטל בדרך של חוויה את אחד הפרקים המרתקים במלחמה. מהאתר נשקפת תצפית מרהיבה על הרי ירושלים. אם חשקה נפשכם בחתונה עם היבטים ציוניים נראה שזה המקום בשבילכם. כ-10 דקות נסיעה משם תוכלו להגיע לכפר אבו גוש ולבלות לילה רומנטי או שניים במקום האהוב על ידי זוגות הנופשים, החאן של מייק, שמספק חווית אירוח אותנטית וייחודית.

 

Booking.com
Booking.com

בית הכנסת העתיק בשמורת הטבע עין גדי
בסמוך לכניסה אל נווה המדבר הישראלי הגדול והפופולרי בישראל, מסתתר בית הכנסת העתיק של עין גדי, המהווה את גולת הכותרת של מתחם עתיקות עין גדי. מצוק ההעתקים מצד אחד, ים המלח מן העבר השני, ובתווך – מרחב מדברי פראי שבו זורמים נחל דוד ונחל ערוגות שיוצרים תפאורות שובות לב מפלגי מים צלולים, צמחייה עשירה, מפלים עזים ונופים מסעירים הצבועים בגווני כחול-ירוק-צהוב. בבית הכנסת העתיק בן 1500 השנה תוכלו לקיים טקס מרגש. לא רחוק משם תוכלו להעביר את הלילה ולפתוח את הבוקר עם נוף ייחודי לים המלח שנשקף מהחלון בדירות ראש הצוק במצוקי דרגות. הזוגות שכבר שהו במקום בעבר טענו שמדובר באחד המקומות האידאליים לחופשה זוגית. כוס קפה של בוקר אל מול נופו המרהיב של ים המלח זו עשויה להיות הפתיחה המושלמת ליום

בו התחלתם את חייכם באופן רשמי כמשפחה.

Booking.com
Booking.com

גן לאומי תל באר שבע
בדרום הארץ בסמוך ליישוב עומר, ניתן למצוא פינת חמד לקיום הטקס המרגש שלכם בגן לאומי תל באר שבע. אם תבחרו להתחתן שם תוכלו להתבונן בנופים מראש מגדל התצפית, שהינם אותם הנופים שבהם חזה אברהם אבינו בעודו מכין את עצמו למשימת חייו – הקמת אומה חדשה. זהו אחד משלושת התלים המקראיים שנכללו ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו. במקום נמצאים שרידי רחוב ושער העיר הקדומה שהייתה במקום, ארמון עתיק, באר מים מהעמוקות בישראל ועוד. מן התל ניתן לחזות בנוף מדברי מרהיב הכולל גם את העיר באר שבע. נסיעה אליה במשך כ-10 דקות תוכל להביא אתכם אל דירות טרומפלדור בעתיקה, בה תוכלו ליהנות מחדרים בעלי עיצוב מיוחד הכוללים קירות עם עיטורי אבן וריהוט כפרי. מקום הלינה שקיבל ציון גבוה על ידי זוגות מטיילים, נמצא בעיר העתיקה של באר שבע. עבור אילו שמחפשים אירוח חמים וביתי ניתן להרחיק טיפה ולהגיע למקום הלינה דזרטבי, ביישוב הקהילתי גבעות בר בצפון הנגב, שגם כן דורג כמקום מומלץ על ידי זוגות מטיילים, ממנו נשקף נוף מדברי אל הנגב של ישראל.

גן לאומי אפולוניה
בסמוך לשכונת נוף ים בהרצליה נמצא גן לאומי אפולוניה, שהוא למעשה שני גנים – גן לאומי אפולוניה וגן לאומי סידנא עלי. עיקרו של הגן הוא עיר קדומה שיושבה בפעם הראשונה בידי הפניקים בשלהי המאה השישית לפסה”נ. האתר שמכיל מספר נקודות עניין היסטוריות, עבר לאורך השנים תמורות רבות על ידי תרבויות שונות ששלטו במקום, כמו יוונים, רומאים, ביזנטיים ועוד. המקום מספק נקודת תצפית מרהיבה מן הצוק על הים ומהווה בחירה אידיאלית עבור זוגות שמקיימים את טקס הנישואים שלהם על רקע שרידי המבצר הצלבני והשקיעה המפורסמת במקום. מיקומו של אתר זה ליד חוף הים ובמרכז הארץ, מאפשר לזוגות רבים לבחון אתר לינה רומנטי מבין מגוון רחב של דירות, צימרים ובתי אירוח שקיימים באיזור.
זוגות המעוניינים לקיים את טקס חתונתם במסגרת ‘פסיפס’ יתבקשו לחתום על מסמך “כללי טקסים בשגרת קורונה”, הכולל עמידה בתנאי תו סגול. לפרטים נוספים חפשו “פסיפס טקסים” בגוגל או היכנסו לאתר רשות הטבע והגנים – כאן. השירות החווייתי של פסיפס יתקיים עד 15.11 במקומות פתוחים, ובמהלך החורף במקומות הסגורים בהתאם למגבלות משרד הבריאות.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן