יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

הכירו את המשקפיים החכמים של Epson

המשקפיים החכמים של Epson מסייעים לטכנאים, אנשי השטח של חברת סימנס, לשמור על כללי הריחוק החברתי

אילוסטרציה

בימים בהם כללי השמירה על ריחוק חברתי ובעיקר במקומות עבודה, הם צו השעה, מגייסים מעסיקים רבים מגוון טכנולוגיות ומכשירים חכמים שיסייעו להם במשימה ויפחיתו את הסיכונים. אחד מהכלים הללו הם ה- Moverio, משקפי המציאות הרבודה החכמים של Epson שניתן באמצעותם להעביר מידע והדרכה לעובדים שנמצאים באתרים מרוחקים, דוגמת טכנאים – הן בסיוע ויזואלי והן בשימוש בקול. משקפי ה-AR אף יכולים להציג וידאו חי שניתן ׳להלבישו׳ על תמונת המציאות – כרובד משני – וכך חובש המשקפיים יכול לקבל הנחיות חיות כשהוא משווה בין המציאות לבין המידע ששלחו לו.

 

במקרה של חברת סימנס, בה הטכנאים משתמשים מזה כמה זמן במשקפיים, המעבר ל- Moverio הביא מהפיכה של ממש. ״בעבר, טכנאי שיצא למשימות שטח היה צריך להתמודד די לבדו עם בעיות או להסתמך רק על שיחות טלפון״, אומר אנטון לאנגר, מנהל הייצור הבינלאומי של סימנס. ״כיום, עם המשקפיים החכמים,  העובדים מרגישים שנותן הסיוע נמצא ממש לידם וכל זאת תוך שמירה על כללי הריחוק החברתי. אפשר להעביר להם וידאו וטקסטים, לתייג פריטים בזמן אמת ולצרף הנחיות קוליות. השימוש אינטואיטיבי והתמיכה בטכנאים מתבצעת בין אם הם כרגע בסין או בארה״ב״. 

 

ה- Moverio BT-350, הדור השלישי של המשקפיים בגרסת ה-Pro, שמאפשרים עבודה ׳בלי ידיים׳, מצויידים במיקרו-מסך binocular Si-OLED שמספקים תמונה חדה ומפורטת שמופיעה מול עיני החובש והשטח הלא מנצל נראה שקוף לגמרי. רזולוציה של HD מאפשרת לתכנים ׳להתלבש׳ על העולם האמיתי וליצור חוויה שלמה של מציאות רבודה. בעקבות פידבק מלקוחות’ המודל העכשווי הכפיל את זמן שרידות הסוללה עבור משתמשים מקצועיים, הארגונומיקה שוכללה והתוספו גם כפתורים לעובדים בעלי כפפות. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן