יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם בדיקות מהירות עם תוצאה תוך 15 דקות

היערכות מעשית להחזרת התו הירוק

בתחנות לבדיקות קורונה מהירות בתשלום נערכים להחזרת התו הירוק בשני תרחישים, רק ערים אדומות וכתומות או בכל רחבי הארץ

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם בדיקות מהירות עם תוצאה תוך 15 דקות

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם חברת הבדיקות המהירות הנפוצה בארץ נערכת בימים האחרונים בכל תחנות הבדיקה ברחבי הארץ, לקראת החזרת התו הירוק. בסופיה גם פועלים כבר מספר ימים בנושא מול הרשויות המקומיות של הערים האדומות והכתומות במטרה להגביר את הנגישות לביצוע הבדיקות על פי הנחיות משרד הבריאות. ההיערכות המעשית כוללת הכנת מלאי של קיטים, בדיקות ומכשירים ניידים בהתאם לאפשרות שהתו הירוק יוחזר בכל רחבי הארץ בהתראה של מספר ימים או לחילופין שתתקבל החלטה שיעשה בו שימוש לתקופה מוגבלת רק בערים אדומות וכתומות והודעה על כך תיכנס לתוקף מיידי.

 

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מסר היום כי: “שוחחנו בימים האחרונים עם הרשויות המקומיות ומפעילי התחנות ברחבי הארץ כמו ביקורופא, יוסי אמבולנס, המרכזים הרפואיים ויתר המקומות. אנחנו נערכים לביקוש מוגבר לביצוע בדיקות אנטיגן מהירות עם תשובה מיידית לצרכי התו הירוק. יודגש כי אצלנו למעשה מעולם לא הפסיקו לבצע בדיקות, גם אחרי ביטול התו הירוק, שכן הצורך בבדיקה מהירה עם תוצאה תוך 15 דקות בזמן אמת עדיין קיים בציבור כחלק מהחיים לצד המאבק במגפת הקורונה והמשך מבצע החיסונים. אני מקווה כי ממש בקרוב גם נוכל להציע לציבור בדיקה ביתית במחיר חסכוני במיוחד בבתי המרקחת ורשתות הפארם עם תשובה תוך 10 דקות”. 

 

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. הטכנולוגיה המאפשרת לבצע 100 בדיקות בשעה, הפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה וצברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות בישראל באמצעות כ – 300 מכשירי סופיה שרכש משרד הבריאות. המכשירים הניידים הותקנו באיים הירוקים, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה ובקופות החולים. 

 

ה -FDA גם העניק לסופיה, אישור לביצוע בדיקות סקר יזומות שמטרתן להבטיח מניעת הדבקה בזמן אמת וקיצור בידודים. הבדיקות מיועדות לאנשים ללא תסמינים כלל וברחבי העולם כבר נערכות עשרות מיליוני בדיקות סופיה עם תשובה תוך 15 דקות. לבדיקה דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות והיא פריצת דרך שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי ומזהה את הווריאנט ההודי ויתר הזנים שהתפתחו.

 

ובתוך כך נודע כי ערכת בדיקה ביתית מדויקת שפותחה אף היא על ידי חברת קווידל האמריקאית עדיין ממתינה לאישור משרד הבריאות. הבדיקה תימכר על המדפים בבתי המרקחת ורשתות הפארם ותאפשר קבלת תשובה תוך 10 דקות. הבדיקה שנקראת QuickVue At-Home כבר אושרה על ידי ה – FDA  ותימכר ללא מרשם במחיר זול במיוחד לשימוש עצמי למבוגרים, בני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בעזרת מבוגר (עם מנגנון דיווח עצמי על תוצאה חיובית למשרד הבריאות וקופות החולים).

 

בהקשר זה ציין דוד פפו, יו״ר הסתדרות הרוקחים כי: “הולך וגדל החשש שגל נוסף עומד בפתחנו, הגיע הזמן שנתחיל ליישם שימוש נוח ופשוט בבדיקות עצמיות הנותנות מענה מהיר ואפקטיבי לציבור הישראלי, על נוכחות נגיף הקורונה בגופם, ועל ידי כך לבודד את עצמם באופן מיידי. מדובר בפתרון אפקטיבי המאפשר לקבל מענה מיידי לצורך חיוני. אנו נמצאים בתחילתו של הקיץ, עונת הטיולים, הים, וחו״ל, על מנת שנצליח ליהנות מכל אלו, טוב יעשה משרד הבריאות אם יאפשר את שילובן של בדיקות הקורונה המהירות בארץ”.

 

גם פרופ’ גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים בשיבא אמרה לאחרונה בראיון לאולפן ynet כי לדעתה, כדאי גם לאפשר לאזרחים לבצע בדיקות קורונה עצמיות בביתם והדגישה: “אפשר לשים בדיקות מהירות בבתי מרקחת ולתת לאוכלוסייה לבדוק את עצמה”, אמרה. “נניח שמישהו קצת מנוזל – הוא יוכל לעשות בדיקה בבית. חשוב לאתר עלייה בתחלואה, אם חלילה תהיה”.

 

  • לביצוע בדיקת סופיה מהירה ניתן לפנות לסניפי ביקורופא ברחבי הארץ ולבצע בדיקה בעלות של 69 שקלים בלבד עם תשובה מיידית תוך 15 דקות. ניתן להגיע ללא הזמנת תור בשעות אחר הצהריים והערב. חלק מהמקומות פועלים גם בסופי שבוע. מידע נוסף ניתן לקבל במוקד הטלפוני המאויש 24 שעות ביממה שמספרו 6101*
  • לביצוע בדיקת סופיה מהירה במתכונת דרייב אין, בתל אביב בעלות של 90 שקלים בלבד ניתן לפנות לתחנת הבדיקות המהירות הממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב. לאחר הדיגום יש צורך להמתין 15 דקות לקבלת תשובה מיידית. לפני ההגעה לבדיקה חובה להתקשר או לשלוח וואטסאפ לפרמדיקים של חברת מדיצ’ק לטלפון שמספרו: 053-3451388. 
  • לביצוע בדיקת סופיה מהירה בבית או במשרד בכל רחבי הארץ ניתן לפנות לצוות הרפואי של יוסי אמבולנס לטלפון המאויש 24/7 שמספרו: 073-2494425.
  • נציגי מוסדות ומקומות עבודה המעוניינים לפתוח תחנת בדיקות סופיה או לרכוש מכשיר מוזמנים לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון: 050-7214528.

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן