יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

אילוסטרציה

היטאצ’י השיקה שירות Kubernetes המיועד לאפליקציות Cloud-Native

פלטפורמת ה-Kubernetes הפתוחה והרב-עננית מציעה פתרון ברמה ארגונית לניהול מקבצי Kubernetes של יישומים וקונטיינרים עם נתונים בפתרון אחד. הפתרון החדש מסופק עם הדרכה ותמיכה גלובלית של היטאצ’י ונטרה

אילוסטרציה

היטאצ’י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ’י (TSE:6501), המתמחה בפתרונות תשתית ופתרונות דיגיטליים, הכריזה על הזמינות של שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י (Hitachi Kubernetes Service) – פתרון ברמה ארגונית המיועד לניהול של סביבות Kubernetes מרובות. שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י מאפשר ללקוחות לפרוס, לנהל, לנטר ולפקח בצורה פשוטה, קבועה ומאובטחת מקבצי Kubernetes הן עם מגוון ספקי ענן גדולים והן באתר המקומי של הלקוח. הפתרון מאפשר למפתחים לפרוס עומסי עבודה בפלטפורמה לבחירתם ומבטל את התלות בספק אחד מסוים.     

בובי סוני היטאצ'י ונטרה צילום יחצ
בובי סוני היטאצ’י ונטרה צילום יחצ

כיום אנו רואים אימוץ מהיר ומקיף יותר של הקונטיינרים מאשר בעבר. תהליך מעבר היישומים לקונטיינרים (containerization) מאפשר לפרוס ולהריץ אותם בקלות לאורך סביבות מחשוב שונות, מה שמספק חיסכון משמעותי בעלויות התשתית. חברת המחקר Gartner צופה כי עד 2022 מעל ל-75% מהארגונים הגלובליים יריצו יישומים שעברו לקונטיינרים בתהליך הייצור שלהם. ה-Kubernetes זהו סטנדרט טכנולוגיה מתפתח ליצירה, ניהול ואורקסטרציה של קונטיינרים, כאשר שירות ה-Kubernetes החדש של היטאצ’י משלב בין המובילות הטכנולוגית של החברה, מומחיות בתחום הארגוני יחד עם הדרכה ותמיכה גלובליות. 

אימוץ גובר של תשתית ענן מקומית 

שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י מסייע לארגונים להאיץ את האימוץ של יישומי Cloud-Native באמצעות ייעול ניהול פריסת מקבצי התשתית וה-Kubernetes הבסיסיים. השירות מפשט משמעותית את האופן שבו מפתחים ישתמשו ויצרכו שירותי קונטיינר המסופקים באמצעות צוות ה-IT, בין אם הם מסופקים מסביבות באתר המקומי או סביבות היברידיות. הקטלוג המקיף של השירות העצמי מאפשר ללקוחות לייעל את החוויה שלהם באמצעות התאמה לדרישות העסקיות ופריסה מהירה של יישומים לאורך מפת ה-Kubernetes ההיברידית שלהם. שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י מספק אבטחה ברמה ארגונית עם תקשורת מאובטחת בין מקבצי Kubernetes ובין שלב ניהול ה-SaaS בענן. היתרונות המרכזיים של הפתרון:     

  • פריסה פשוטה וקלה באמצעות ממשק ניהול אחד אשר מבצע פריסה, מנהל ומפקח בכל הטמעות הענן של הלקוח – פרטיות, היברידיות ו-multi-cloud – כדי להפחית את הסיכון והמורכבות. 
  • מסך אחד מרכזי המאפשר ניהול ובקרה יעילים של מקבצי Kubernetes מרובים הנמצאים באתר המקומי או בענן ומספר המשאבים הגדול לאורכם. 
  • ניטור מרכזי והתראות לשימוש המפעילים כדי לפתור אתגרי ניתוח בסיסיים של ה-Kubernetes להפחתת זמן התגובה וההתאוששות הממוצע ולהשגת יעדי רמת השירות.   
  • יישומים המאוכלסים מראש בקטלוג השירותים כדי לסייע למפתחים התחלה מהירה, תוך שימוש בשירותי הקונטיינרים והאורקסטרציה העדכניים ביותר המבוססים על Kubernetes. 

הדרכת Kubernetes מקיפה ותמיכה גלובלית 

אחת הדאגות המרכזיות בתחום ה-DevOps היא המחסור בצוות מיומן ובעל ניסיון. היטאצ’י ונטרה מציעה הדרכת לקוחות מקיפה הכוללת 10 קורסים בסיסיים, החל מידע חיוני בתחום ה-DevOps ועד לקורסי הדרכה ברמת הסמכה כדי לסייע ללקוחות להשיג את הכישורים הנדרשים להם. בנוסף לכך, כל שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י מתפקד כסביבת SaaS מנוהלת הנתמכת על ידי שירות הלקוחות הגלובלי של היטאצ’י ונטרה. 

“בעוד לקוחותינו אוהבים את טכנולוגיית הקונטיינרים, הם מתמודדים עם המורכבות של פריסה וניהול מאובטחים של קונטיינרים בכל גודל לאורך סביבות ענן רבות”, אמר בובי סוני, נשיא לתחום תשתית דיגיטלית, היטאצ’י ונטרה. “היום, אנחנו עוזרים לפשט ולפתור את אתגר ה-Kubernetes בסביבה הרב-עננית עבור לקוחותינו באמצעות ההצגה של שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י. השירות ברמה הארגונית מספק ללקוחותינו את החופש של פלטפורמה אגנוסטית אמיתית, הגמישות של קטלוג שירות עצמי בר הרחבה, יחד עם הדרכה ברמה העולמית של צוות התמיכה הגלובלי של היטאצ’י כדי לסייע לצוותי הפיתוח שלהם להשיג תוצאות עסקיות”. 

שירות ה-Kubernetes של היטאצ’י זמין כיום על פלטפורמת AWS. השירות יהיה זמין על פלטפורמות Google Cloud ו-Microsoft Azure בהמשך שנת 2021. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן