יום שלישי, 5 ספטמבר, 2023

משחק פתיחה ראשון באצטדיון הבייסבול פטקו פארק עם בדיקות סופיה מהירות. צילום: רוב לייטר, סן דייגו פדרס וקווידל ארצות הברית.

הבדיקות המהירות יאפשרו למיליוני אמריקאים לחזור לספורט האהוב בצל הנגיף

חוזרים לספורט האהוב על מיליוני אמריקאים:קבוצת הבייסבול סן דייגו פדרס ותאגיד האיבחון קווידל הכריזו על שיתוף פעולה חדש בתחום הבדיקות המהירות . מכשירי סופיה מתקדמים בדיוק כמו אלו שהוצבו בישראל באיים הירוקים יסופקו לאצטדיון

משחק פתיחה ראשון באצטדיון הבייסבול פטקו פארק עם בדיקות סופיה מהירות. צילום: רוב לייטר, סן דייגו פדרס וקווידל ארצות הברית.

בשורה לאוהדי הבייסבול האמריקאי, סן דייגו פדרס, אחת מקבוצות הליגה הבכירה ה – MLB ותאגיד האיבחון האמריקאי קווידל, הכריזו על שיתוף פעולה חדש שמטרתו חזרה לשגרת הספורט האהובה על מיליוני אמריקאים. תאגיד קווידל העומד מאחורי פריצת הדרך המתקדמת של סופיה, בדיקת הקורונה הראשונה בעולם והנפוצה בישראל, הפך להיות שותף האבחון הרשמי של קבוצת סן דייגו פדרס. במסגרת שיתוף הפעולה, מספק התאגיד לאצטדיון הקבוצה האמריקאית, מכשירי סופיה מתקדמים בדיוק כמו אלו שהוצבו בישראל באיים הירוקים באילת ובים המלח. המטרה היא שלצד המשך החיסונים והחיים בצל הנגיף, יערכו בדיקות קבועות לצוות השחקנים עם תשובה בתוך 15 דקות וכן לאוהדים שמגיעים לאצטדיון לבילוי הפופולארי.

 

אריק גרופנר מנכ”ל קבוצת הבייסבול סן דייגו פדרס אמר כי: “השותפות שלנו עם קווידל עוזרת להחזיר את ההתרגשות של משחקי ליגת הבייסבול לאוהדים. בדיקות הקורונה המהירות של סופיה מספקות תוצאות תוך 15 דקות בלבד, מה שמעניק לצוות פדרס ואצטדיון הבייסבול פטקו פארק תחושת ביטחון ביתית.” 

 

דאגלס בראיינט, מנכ”ל תאגיד קווידל  הוסיף כי: “הצוות שלנו היה בחזית המאבק נגד מגיפת הקורונה מאז תחילתה. היינו הראשונים שפיתחנו בדיקות אנטיגן מהירות כדי לספק פתרון לאבחון הנגיף ולעזור להגביל את התפשטותו. סן דייגו היא הבית שלנו וזה מעניק לנו גאווה אדירה להיות שותפים של הפדרס ולעזור להבטיח שכל השחקנים והאוהדים ירגישו בטוחים בבית עם בדיקות סופיה מהירות. Go Padres!”

 

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה – FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. הבדיקה מבוססת אנטיגן, מזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות. סופיה עברה תיקוף על אלפי נבדקים, צברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות והפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה. עד היום כבר הותקנו מכשירים שרכש משרד הבריאות, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית ובכניסה לאיים הירוקים. גם מקומות עבודה רבים כמו חברות הייטק ומפעלים רכשו ביוזמתם את הטכנולוגיה במטרה לחזור לשגרה עם בדיקות סופיה מהירות, מתקדמות ומדויקות.  

 

קווידל מיוצגת בישראל על ידי רימיפארם אשר הגישה לאחרונה לאישור משרד הבריאות בדיקת קורונה עצמית חדשה זולה ומדויקת לשימוש במשקי בית, בתי ספר ועסקים עם תשובה מידית, תוך 10 דקות. הבדיקה תימכר ללא מרשם בבתי מרקחת ורשתות הפארם לשימוש עצמי לבני נוער מגיל 14 ולילדים מגיל שנתיים בסיוע מבוגר. מדובר באחת מבדיקות הקורונה המדויקות והזולות בעולם, שאושרה לאחרונה על ידי ה – FDA. הודות לעובדה שאין צורך באיש צוות רפואי, מחירה עתיד להיות חסכוני מאוד. פיענוח הבדיקה מתבצע בבית על גבי מקלון פשוט מקרטון בדומה לבדיקת סוכר ושתן ביתית.

 

שיתוף הפעולה כבר החל במשחק פתיחה מרגש במיוחד לרגל החזרה לשגרה באצטדיון הבייסבול פטקו פארק בסן דייגו שנערך השבוע (יום ראשון 4.4.2021) עם בדיקות סופיה מהירות. 

הגיבו לכתבה

נוקד קפיטל | Noked Capital

נוקד קפיטל | Noked Capital

מידע כללי אתר החברה: www.noked-capital.co.il שם חברה נוקד קפיטל בע”מ שם באנגלית NOKED CAPITAL LTD מספר חברה 514956846 סוג ארגון חברה סוג תאגיד ישראלית חברה

קרא עוד »
דילוג לתוכן