יום שלישי, 2 נובמבר, 2021

מנכ"ל Booking.com, גלן פוגל. קרדיט: Booking.com

פסגת השותפים השנתית של Booking.com מציגה את החזון לעתיד עסקי הטיולים

אירוע Click.‎ מציג את התמיכה של פלטפורמת הטיולים המובילה בהתאוששות גמישה של תעשיית הנסיעות והטיולים, עם מבט אל מה שצופה השנה הקרבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מנכ"ל Booking.com, גלן פוגל. קרדיט: Booking.com

ככל שתעשיית הטיולים והנסיעות נכנסת אל אחת השנים הקריטיות ביותר שלה, בפסגת השותפים השנתית, Click., של Booking.com – פלטפורמת הנסיעות והטיולים הדיגיטלית, שיתפה החברה את חזונה כיצד בכוונתה לסייע בתהליך ההתאוששות של התעשייה ולעצב את עתידה. זאת בנוסף לסדרי עדיפויות עסקיים מרכזיים שמציגה החברה לשנת 2021 ואילך. Click.‎, המאגדת אלפי ארגונים מתחומי תחבורה, טכנולוגיה וחוויות נסיעות מכל רחבי העולם, מבקשת לעורר השראה, לעודד, לתמוך ולקשר בין שותפי Booking.com, במיוחד בתקופה מכריעה כמו זו. האירוע שהתקיים במהלך הימים האחרונים התחיל בנימה של אופטימיות מפי מנכ”ל החברה, גלן פוגל, בנוגע להתאוששות התעשייה: “התקווה הגיעה בצורה של חיסונים, שעם הזמן יחזירו אותנו לעולם שבו שמחת הטיולים מורגשת אצל כולם. אנחנו נגיע לשם ו-Booking.com תעשה כל שביכולתה להגיע לאותו יום בהקדם, לצד עבודה משותפת עם כל השותפים שלנו”. 

בתוך סביבת עבודה שרובה ככולה פועלת בתחום הנסיעות והטיולים, מתמקדת Booking.com בפעילות במסגרת שותפות אמיתית כדי לסייע להגביר את הביקוש לספקים בכל הענף. זאת תוך הקשבה ומענה לשותפיה ברחבי העולם, כשהיא ממשיכה במטרתה להפוך את הנסיעות לרציפות ולחלקות, הן עבור המטיילים והן עבור אלו שמספקים את חווית הנסיעה. הכנס הווירטואלי הבהיר כי בחודשים הבאים Booking.com תפעל לייצר עתיד טוב ובהיר יותר בעסקי הטיולים. החל מהתמקדות אינטנסיבית במתן מענה לדרישת השותפים שלה, ועד לשימת דגש רב יותר על פלטפורמת התשלומים שלה ותוכנית הנאמנות Genius, וכן תפעל להקל על השותפים להציג בפני הלקוחות את העשייה שלהם בתחומי התיירות בת קיימא.

 

ביטול חיכוכים מגבילים בביצוע תשלומים

בראש סדר העדיפויות של Booking.com נמצאת המטרה להעניק ללקוחות את הערך הרב ביותר בצורה אמינה ושקופה – החל מהצעת מגוון רחב של אפשרויות ועד לאופן שבו היא מציגה זמינות ומחירים, כשהעלויות גלויות לכל ובפני כל אחד קיימת האפשרות לערוך השוואות ולקבל את כל המידע באופן פשוט ונוח. אחד המרכיבים המרכזיים בעתיד יהיה המשך ההשקעה בפלטפורמת התשלומים של Booking.com והרחבתה, כך שמטיילים יוכלו לשלם בשיטה שהם רוצים, תוך צמצום עומס פעילות במערכת ועלויות של שותפים מתעשיית הטיולים שמשתמשים בה. למעשה, מחקר שנערך לאחרונה על ידי Ernst and Young, שהוזמן על ידי Booking.com, מצא כי 76% מספקי האירוח הקטנים והבינוניים מצהירים כי אפשרויות התשלום מראש ואישור מראש של פלטפורמת נסיעות מקוונת מסייעות בהפחתת ביטולים ואי-הופעה ברגע האחרון, ובכך למעשה מבטיחות יותר הכנסות. כפי שהדגיש פוגל באירוע, התשלומים יתבררו כתחום בעל חשיבות אסטרטגית עבור הענף בשנת 2021 והלאה.

 

הסמארטפונים ממשיכים להוביל

התנהגות הלקוחות השתנתה בשנה האחרונה, כאשר חייהם הדיגיטליים של הצרכנים, המבוססים על הפלטפורמות שבהן הם משתמשים ועל אופן השימוש בהן, הפכו מרכזיים יותר כשהם מאיצים טרנדים שהחלו לצוץ בעשור האחרון. הזמנות מהמכשיר הנייד, במיוחד באמצעות אפליקציית Booking.com, ייצגו למעלה משני שליש מסך הלילות שהוזמנו לחדרים שונים ברחבי העולם בשנת 2020. ככל שהצרכנים פונים יותר ויותר לעבר אפליקציות כדי למצוא מענה לצרכים שלהם, Booking.com תמשיך לשפר ולהתאים את האפליקציה שלה. בתוך כך, האפליקציה של החברה רשמה יותר מ-50 מיליון הורדות בשנת 2020, דבר שהופך אותה לאחת מאפליקציות הטיולים בעלת ההורדות הרבות ביותר בעולם.

 

הגשמת חזון הטיול המשולב (Connected Trip)

Booking.com בוחנת דרכים להעצים את חוויית הלקוחות לפני, במהלך ואחרי שהותם כדי להפיק את המקסימום עבור המטיילים והשותפים במקומות האירוח, התחבורה, האטרקציות והחוויות הרבות שניתן למצוא באתר. מכיוון שהחברה ממשיכה לייצר חוויית טיולים חלקה במגוון פלטפורמות, החל מטיסות, מכוניות לנסיעה ועד לשהייה ולמגוון של פעילויות אחרות, פוגל הביע אמון כי מימוש חזון ה-Connected Trip יגביר את נפח הפעילות העסקית של השותפים הקיימים. הדבר יביא לחיזוק הערך שהמותג מספק ללקוחותיו ושותפיו, בדיוק כפי שהמשך הפעילות להפחתת החיכוכים בחוויית הטיול תורמת לכך גם כן.

 

מתן מענה לשותפים עם חזרת התעשייה לפעילות

ב-Click, הסבירה Booking.com כיצד היא תדאג לסייע לשותפיה לקבל את הייעוץ, המוצרים, הכלים והשירותים האסטרטגיים הדרושים להם כדי לענות על הביקוש להזמנות לכשיחזור, כתגובה ישירה למה שהשותפים אמרו שנחוץ להם ביותר כרגע. מאחר ו-Booking.com מתרכזת בהחזרת הביקוש בטווח הזמן הקצר וגם בטווח הזמן הארוך, הרחבת בסיס הלקוחות של השותפים וביצוע הזמנות בנפח גדול נותרו בראש סדר העדיפויות של החברה. במחקר של Ernst and Young נמצא עוד כי 91% ממקומות הלינה הקטנים והבינוניים שנסקרו ציינו כי פלטפורמות טיולים מקוונות מסייעות להן לבצע הזמנות בנפח גדול. יתר על כן, 80% מהאורחים המשתמשים בפלטפורמת טיולים מקוונת מגיעים מחוץ לשוק האופייני של מקום אירוח – כלומר פלטפורמות כמו Booking.com עוזרות ללקוחות למצוא מקומות אירוח שאולי הם לא היו מגלים בלעדיהן.

 

האבולוציה של תוכנית הנאמנות Genius

Booking.com שיתפה את חזונה בנוגע לעתיד תוכנית הנאמנות שלה, Genius, במטרה לסייע לשותפיה – בעלי מקומות האירוח, להשיג עוד יותר נראות, להגדיל את ההזמנות ולהשיג צמיחה עסקית בשנת 2021 ואילך. הרחבה זו מבקשת להביא את הערך הרב שמספקת תוכנית Genius ללקוחות רבים יותר, תוך הגברת הנראות והבאת מטיילים נוספים לבעלי מקומות האירוח בתכנית. זאת בהתאם למחויבות של Booking.com לעשות כל שביכולתה כדי לייצר עוד פעילות עסקית עבור שותפי הלינה שלה כשיהיה בטוח לטייל ולנסוע שוב. החברה מציעה כעת לשותפיה את הגמישות הדרושה להם יותר מתמיד, ובתוך כך ההשתתפות בתוכנית Genius המורחבת היא אופציונלית באופן מוחלט כך שהשותפים יכולים לנהל את בחירתם על פי הצרכים העסקיים האישיים שלהם.

 

מסע לקראת ענף נסיעות בר קיימא יותר

אמנם זו עדיין תקופה מאתגרת לטיולים, אך זו גם הזדמנות לבנות מחדש תעשייה בת קיימא יותר, שנמצאת בראש סדר העדיפויות של Booking.com במשך תקופה ארוכה, אשר קיבלה תוקף משמעותי יותר ב-Click. מנתוני סקר שנערך לאחרונה נמצא כי 70% מהצרכנים אומרים שיש סיכוי גבוה יותר שיבחרו מקום אירוח אם הם יידעו שהוא מיישם פרקטיקות בנות קיימא. אחת הדרכים בהן Booking.com מקלה על הצרכנים בביצוע בחירות ברות קיימא בעת נסיעות וטיולים, שעוזרת גם לשותפים לייצר עניין בקרב הצרכנים, היא לעודד את שותפי הלינה שלה לעדכן כל העת את כל מה שנוגע למדיניות ופרקטיקות ברות קיימא באקסטראנט שלהם, פורטל השותפים של Booking.com, מכיוון שישנה חשיבות להדגיש אפילו שינויים קטנים. מפגש השותפים השנתי הבהיר כי הצעדים הראשונים האלה במסע לאפשר קיום טיולים ברי קיימא באופן פשוט יותר לכולם, הם לא רק חשובים, אלא נחוצים כחלק מהמגמה הקולקטיבית שמטרתה לוודא שיש בחוץ עולם שכדאי לחוות אותו.

Booking.com מזמינה אתכם ללמוד עוד על נושאים אלו ולצפות במפגשים הווירטואליים ב-.Click. בהשתתפות מנכ”ל Booking.com גלן פוגל, מנהל השיווק הראשי אריין דייק (Arjan Dijk), סגנית נשיא של Global Accommodations Ripsy Bandourian ועוד. המפגשים האלה כעת זמינים במרכז השותפים של Booking.com.

הגיבו לכתבה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
דילוג לתוכן